  • 1. Data: 2018-04-21 09:59:55
    Temat: Nieletni bez karty rowerowej ma jeździć pod prąd...
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    W radio powiedzieli, że nieletni bez karty rowerowej to pieszy.
    (Po osiemnastce jedziemy po drodze rowerem legalnie jak auto, bez karty
    rowerowej, wystarczy wiek.)
    Z tego, że nieletni kierujący rowerem jest pieszym (bo bez karty),
    wynika, że ma się poruszać jak pieszy,
    a więc ,
    poruszając się po drodze bez trotuaru
    ma poruszać się pod prąd,
    czyli, jeśli kieruje rowerem ma pedałować pod prąd.

    To rozumiem, i to mnie zaskoczyło, ale popieram.
    Nieletni bez karty jest bezpiecniejszy.
    Więcej , dorośli powinni jeździć tak samo.

    Kierujący rowerem powinien być na drodze bez ścieżki rowerowej, traktowany
    jak pieszy.

    Nie rozumiem tylko po co istnieje karta rowerowa?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 2. Data: 2018-04-22 09:02:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-21 o 09:59, Stokrotka pisze:
> [...]
    > traktowany jak pieszy.
    >
    > Nie rozumiem tylko po co istnieje karta rowerowa?

    Krótko mówiąc: piszesz bzdury.

    Najpierw zajrzyj do przepisów, zacznij choćby od PORD art. 2 pkt 18.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2018-04-22 14:37:45
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-22 o 09:02, Adam pisze:

    > Krótko mówiąc: piszesz bzdury.
    >
    > Najpierw zajrzyj do przepisów, zacznij choćby od PORD art. 2 pkt 18.

    Ale wiesz, że odpowiadasz istocie o poziomie intelektualnym poniżej
    ameby, prawda?

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2018-04-22 16:26:31
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Krótko mówiąc: piszesz bzdury.
    >
    > Najpierw zajrzyj do przepisów, zacznij choćby od PORD art. 2 pkt 18.

    Opisałam tylko interpretację podaną w radio , dwa dni temu pszez jakiegoś
    policjanta.

    W większości mi jest to obojętne, bo na rowerku nie jeżdżę i nie zamieżam.
    Nieletnia też nie jestem.

    Ale z pszyjemnośćią wywaliłam bym całą brać rowerową z drogi na hodniki i
    ścieżki, a tam gdzie nie ma ścieżki powinni właśnie jeździć pod prąd.
    I oczywiście zlikwidowała bym karty rowerowe.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 5. Data: 2018-04-23 09:17:44
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Zacznijmy od likwidacji prawa jazdy.
    Poza tym nieletni samochodami powinni też jeździć pod prąd oraz na chodniku.

    -----

  • 6. Data: 2018-04-23 18:17:12
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > I oczywiście zlikwidowałabym karty rowerowe.

    >Zacznijmy od likwidacji prawa jazdy.
    >Poza tym nieletni samochodami powinni też jeździć pod prąd oraz >na
    >chodniku.

    NIe ironizuj.
    Ja piszę poważnie: uważam , że 10 lat to za mało, by puścić dzieciaka na
    szosę.
    Owszem 10 latek może perfekcyjnie znać pszepisy ruhu drogowego , nawet
    lepiej od zawodowego kierowcy,
    ale jego dojżałość emocjonalna
    pozwalająca opszeć się rozproszeniu uwagi np celowemu, pszez głupiego
    kolegę, albo nie celowemu , np pszez sarny lub inne nietypowe zjawiska
    tak więc jego dojżałość emocjonalna jest za słaba
    by szwędał się obok śmigającego auta.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 7. Data: 2018-04-24 08:51:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-23 o 18:17, Stokrotka pisze:

> [...]
    > szosę.
    > Owszem 10 latek może perfekcyjnie znać pszepisy ruhu drogowego , nawet

    i pomyśleć, że dawniej taka motorynkę można było prowadzić mając kartę
    rowerową i ukończone chyba 13 lat...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 8. Data: 2018-04-24 10:23:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-24 o 08:51, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > i pomyśleć, że dawniej taka motorynkę można było prowadzić mając kartę
    > rowerową i ukończone chyba 13 lat...

    Wprowadzili wiatrówki bez pozwoleń to idioci bredzili że będzie
    dużo ofiar, nie było. Wprowadzali czarnoprochowce to idioci
    krzyczeli jeszcze bardziej bo kto to pomyślał aby "prawdziwą
    broń" każdy mógł sobie kupić. Wysypu ofiar znowu nie było.
    Potem wprowadzili że każdy może sobie motorowerkiem po publicznych
    drogach zapylać, to już dla większość kretynów była zapowiedź
    horroru ba jak ci bez PJ zaczną jeździć niezgodnie z przepisami
    to znowu będą dodatkowe ofiary. I znowu nie było.
    Pozwolili jeździć małymi motorami mając tylko kat. B to
    znowu idioci wieszczyli pandemonium na drogach. I jak zwykle
    nie było. Już się zastanawiam jak ci idioci przyjmą
    rozszerzenie tego przepisu o trójkołowce.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-04-24 13:21:18
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Wprowadzili wiatrówki bez pozwoleń to idioci bredzili że będzie
    > dużo ofiar, nie było.

    Za dużo kłamiesz. Jest więcej ofiar. Ofiara , to nie tylko ta śmiertelna, a
    i śmiertelnyh jest więcej .

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 10. Data: 2018-04-24 13:54:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-24 o 13:21, Stokrotka pisze:

    > Za dużo kłamiesz. Jest więcej ofiar. Ofiara , to nie tylko ta
    > śmiertelna, a i śmiertelnyh jest więcej .

    Nieprawda. Wszystkie te "okropieństwa" jakie wymieniłem nie
    wygenerował większej liczby ofiar. Jedyne co wygenerowały
    to większą liczbę durnych artykułów i jeszcze durniejszych
    wpisów w sieci.