  • 11. Data: 2018-04-23 15:26:10
    Temat: Re: windykacja kurierska na 170z?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-23 o 15:09, ń pisze:

    > Gdzie widzisz cytat, w tym np. cudzysłów?
    > BTW przed spójnikiem "a" powinien być przecinek.
    > No i kwestia stylu.
    > Zręczniej byłoby "pisze się pod, a nie nad cytatem".
    > Ale każdy z nas co innego z domu wyniósł ;-)
    >

    > -----

    Widzę go tam gdzie go zostawiłeś, czyli pod twoją odpowiedzią.
    I nie tłumacz się cudzysłowem, zwyczajowo odpowiadając i cytując
    fragment na który się odpowiada nie używa się go.
    Nawet taki kocioł jak ty tego nie robi.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2018-04-23 23:26:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Jak widać masz problem z czytnikiem. Mój czyta wszystkich bez problemów z polskimi
    literami np. Twój tekst:

    > Nawet na Jezusie księża żerują i kantują W głowie Jezusa anteny do
    > internetu, a pod pomnikiem zakopane serce jakiegoś księdza. Figura ma 3
    > m.wysokości.
    >
    > i każdego innego newsa z tej grupy, bez względu na ustawienia, oczywiście moje też.

    Aż byłam zdziwiona, ale to chyba jednak ten Rysiek z klanu krzakuje.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-04-23 23:29:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-23 o 11:16, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Akurat wyjątkowo Animka ma rację.

    Dlaczego akurat wyjątkowo?

    Ja w internecie jestem już ze 32 lata.

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-04-23 23:30:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-23 o 15:24, Olin pisze:

    > Ja wyniosłem z domu, że mówi się "przy okazji", a nie BTW.

    Btw to taki internetowy skrócik.

    --
    animka

  • 15. Data: 2018-04-24 09:51:40
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Akurat wyjątkowo Animka ma rację. To, że czytasz dobrze, to przypadek,
    > taki, że masz to samo kodowanie, z jakim wysyłasz, więc nic nie trzeba
    > przekodowywać, natomiast, jeśli ktoś wysłałby z innym kodowaniem, a nie
    > umieścił w nagłówku tej informacji, tak jak czyni to Twój źle
    > skonfigurowany klient, to miałabyś krzaki... Natomiast wysyłający też
    > mógłby się zarzekać, że on wszystko widzi poprawnie.

    Ja napisałam wyraźnie że czytam dobrze WSZYSTKICH piszących na grupie. Przez dobrze
    rozumiem polskie litery, bo o to chodzi Animce. Ludzie na grupie mają różne programy
    operacyjne, różne czytniki, różne ustawienia. W ustawieniach masz to co wysyłasz, a
    nie ustawienia jak odbierasz.

  • 16. Data: 2018-04-24 10:36:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-24 o 09:51, Danusia pisze:

> [...]
    operacyjne, różne czytniki, różne ustawienia. W ustawieniach masz to co wysyłasz, a

    To, że Ty czytasz, to wynik tego, że widać wszyscy inni dobrze
    skonfigurowali czytniki i wysyłają prawidłowe nagłówki w postach. Twój
    nagłówek nie ma informacji o używanym przez Ciebie kodowaniu i to jest
    problem dla czytników, które domyślne kodowanie mają inne niż Ty...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 17. Data: 2018-04-24 13:07:42
    Temat: Re: windykacja kurierska na 170zł (was: windykacja kurierska na 170z?)
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 Apr 2018 23:29:25 +0200, Animka napisał(a):

    > Ja w internecie jestem już ze 32 lata.

    Szczere gratulacje. Pierwszą emalię wysłałem jakoś wiosną 1992, więc chylę
    czoła przed weteranką, która łączyła się ze światem już w 1986.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 18. Data: 2018-04-24 15:02:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-24, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> wrote:
    > skonfigurowali czytniki i wysyłają prawidłowe nagłówki w postach. Twój
    > nagłówek nie ma informacji o używanym przez Ciebie kodowaniu i to jest
    > problem dla czytników, które domyślne kodowanie mają inne niż Ty...

    Jak nie ma jak ma? Przynajmniej ten w poprzedzającym poście...

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2018-04-24 16:45:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-24 o 15:02, Marcin Debowski pisze:

    > Jak nie ma jak ma? Przynajmniej ten w poprzedzającym poście...

    W ostatnim poście już jest.

    animka

  • 20. Data: 2018-04-25 09:53:33
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    > nagłówek nie ma informacji o używanym przez Ciebie kodowaniu i to jest
    > problem dla czytników, które domyślne kodowanie mają inne niż Ty...

    Nieprawda, ja w ustawieniach kodowania odbieranych e-maili i newsów mam ustawione
    "automatycznie", dlatego czytam wszystkich bez problemów.