  • 1. Data: 2007-04-12 20:03:26
    Temat: windows xp OEM
    Od: "mike" <w...@g...com>

    witam prawników,

    wiem, że temat był już wałkowany, ale nie zrozumiałem podstawowej
    sprawy,
    więc pozwolę sobie was popytać...

    załóżmy, że mam nowego kompa, bez systemu operacyjnego.
    (jedyną zmianą jaką na nim dokonałem po zakupie jest rozszerzenie
    RAMu).

    czy jeśli kupię w sklepie zafoliowanego windows xp OEM i ją
    zainstaluję,
    to będzie to kopia legalna (systemu), czy nie ?

    komputer nie jest do odsprzedaży, tylko na mój domowy użytek....

    z góry serdeczne dzięki za odpowiedzi,
    pozdrawiam,
    mike

  • 2. Data: 2007-04-12 20:12:38
    Temat: Re: windows xp OEM
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    mike <w...@g...com> w
    ups.com>:

    > wiem, że temat był już wałkowany, ale nie zrozumiałem podstawowej
    > sprawy,
    > więc pozwolę sobie was popytać...

    I tak co 65 minut bedziesz to robił?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2007-04-12 21:21:14
    Od: "mike" <w...@g...com>

    ups.com>:

    > I tak co 65 minut bedziesz to robił?

    nie nie, sorry bardzo.
    dilej był duży i myślałem że nie poszło.

  • 4. Data: 2007-04-13 05:44:02
    Od: Rafał Prasał <r...@g...com>

    mike pisze:
> [...]
    >
    > czy jeśli kupię w sklepie zafoliowanego windows xp OEM i ją
    > zainstaluję,
    > to będzie to kopia legalna (systemu), czy nie ?

    TAK...

    > komputer nie jest do odsprzedaży, tylko na mój domowy użytek....

    nawet jak do odsprzedaży, to też TAK, tyle, że sprzedajesz go razem z
    systemem.

    > z góry serdeczne dzięki za odpowiedzi,
    > pozdrawiam,
    > mike

    PS. czy ludzie już nie umieją czytać ze zrozumieniem? a nawet bez, po
    prostu czytać