    From: "mike" <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: windows xp OEM
    Date: 12 Apr 2007 13:03:26 -0700

    witam prawników,

    wiem, że temat był już wałkowany, ale nie zrozumiałem podstawowej
    sprawy,
    więc pozwolę sobie was popytać...

    załóżmy, że mam nowego kompa, bez systemu operacyjnego.
    (jedyną zmianą jaką na nim dokonałem po zakupie jest rozszerzenie
    RAMu).

    czy jeśli kupię w sklepie zafoliowanego windows xp OEM i ją
    zainstaluję,
    to będzie to kopia legalna (systemu), czy nie ?

    komputer nie jest do odsprzedaży, tylko na mój domowy użytek....

    z góry serdeczne dzięki za odpowiedzi,
    pozdrawiam,
    mike