    From: ReMi <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wezwanie - terminy
    Date: Thu, 01 Jul 2004 21:36:44 +0200

    Witam

    Dostalem wezwanie do podjecia jakis dzailan i jest wyznaczony ostateczny
    termin :)
    Ale nie o to chodzi zastanawia mnie jedno jakie sa terminy doreczenia
    wezwania. Natknolem sie nie dawno iz wezwanie ma byc dostarczone przed
    uplywem 14 dni od daty zaistnienia jakijs sprawy nie liczac tego dnia
    jak rowniez dni wolnych. O dacie doreczenia ma decydowac nie stempel
    pocztowy lecz data potwierdzenia odbioru. Inteesuje mnie teraz jaki
    przepis to regoluje jesli ktos z Grupowiczow by sie orientowal bardzo
    prosze o pomoc.

    THX i pozdr.