  • 1. Data: 2003-05-06 08:45:08
    Temat: wezwanie, ktorego nie bylo
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Dostalam wezwanie na sprawe, i wszystko byloby OK, gdyby nie to, ze do
    wezwania dolaczona byla opinia z RODK. W opinii przeczytalam troche
    negatywnych rzeczy na swoj temat... wynikajacych tylko z jednego
    zdarzenia... z mojego niestawiennictwa na badanie...

    Problem polega na tym, ze ja nic o tym badaniu nie wiedzialam...
    Dowiedzialam sie o nim dopiero z tej opinii...

    Co moge teraz zrobic?? Zaskarzyc opinie z RODK?? Prosic o jej kasacje??
    Dodam, ze to nie pierwsze uchybienie formalne tego sadu...

    Kania

  • 2. Data: 2003-05-06 15:52:10
    Temat: Re: wezwanie, ktorego nie bylo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Chwilowo zażądałbym od kierownictwa RODK (cokolwiek to jest, bo nie wiem)
    okazania dowodu doręczenia wezwania na badania. Jak nie dostarczą, to po
    pierwsze możesz na pewno zwrócić na to uwagę sądowi, po drugie na pewno
    wnosić do kierownictwa RODK o ukaranie winnych zaniedbania i wreszcie po
    trzecie, jeśli w wyniku tego typu opinii poniosłeś jakieś straty żądać ich
    wyrównania na ogólnych zasadach.
    Jeśli przedstawią dowód doręczenia (np. odebrał domownik, który Ci nie
    przekazał) to możesz wnosić o ponowne wyznaczenie terminu.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-

  • 3. Data: 2003-05-06 20:41:50
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Chwilowo zażądałbym od kierownictwa RODK (cokolwiek to jest, bo nie wiem)

    Rodzinny Osrodek Diagnostyczno-Konsultacyjny

> [...]
    > trzecie, jeśli w wyniku tego typu opinii poniosłeś jakieś straty żądać ich

    Czy to powinno byc jakies pismo?? czy moge sprawe zalatwic telefonicznie??

    > Jeśli przedstawią dowód doręczenia (np. odebrał domownik, który Ci nie
    > przekazał) to możesz wnosić o ponowne wyznaczenie terminu.

    Nikt tego nie odebral (mieszkam z mezem i dzieckiem)... a podobno byly dwa
    wezwania.

    Dziekuje za odpowiedz,

    Kania

  • 4. Data: 2003-05-06 22:41:13
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > Czy to powinno byc jakies pismo?? czy moge sprawe zalatwic telefonicznie??

    A co pokażesz sądowi??? słuchawkę? ;)
    Papier będzie dużo zdrowszy. Najlepiej 2 kopie pisma i prosić, żeby Ci
    potwierdzili na jednej z nich przyjęcie pisma.

    pozdrawiam
    Alek