  • 1. Data: 2003-05-06 08:29:21
    Temat: Wykup mieszkania od spoldzielni przekazanie mieszkania
    Od: "flowera" <b...@W...com>

    Witajcie
    Zamierzamy wykupic mieszkanie spoldzielcze na moja Mame,
    bo Ona jest czlonkiem spoldzielki, mam pytanie, co bedzie po wykupie
    mieszkania
    Moja Mama chce mi je przekazac czy trzeba bedzie uiscic kolejna oplate
    notarialna
    czy mozna jej w jakis sposob uniknac? Ja niestety nie moge zostac czlonkiem
    spoldzielni
    i wykupic mieszkanie na siebie najpierw musi to zrobic moja Mama i dopiero
    potem
    przekazac mi mieszkanie?
    Pozdrawiam
    Bogusia

    --
    Pozdrawiam )))
    Flowercia pograzona w SAPo-ABAPowaniu ;-)

  • 2. Data: 2003-05-06 17:29:33
    Od: "Hirosław Hirek" <h...@N...gazeta.pl>

    > Zamierzamy wykupic mieszkanie spoldzielcze na moja Mame,

    Trzeba doprecyzować: czy chodzi o zmianę lokatorskiego prawa do lokalu na
    własnościowe czy też zmianę któregoś z nich na pełną własność (o ile
    spółdzielnia już jest w stanie to uczynić).
    W pierwszym przypadku późniejsze opłaty dotyczące darowizny będa
    nieporównywalnie mniejsze od uzupełnienia wkładu.
    Pozdrawiam,
    KK

  • 3. Data: 2003-05-06 17:31:11
    Od: "Hirosław Hirek" <h...@N...gazeta.pl>

> [...]

    W pierwszym przypadku późniejsze opłaty dotyczące darowizny będa
    nieporównywalnie mniejsze od uzupełnienia wkładu.
    Maj - czerwiec to miesiące walnych zgromadzeń/ZPCz zapewne z poprawkami do
    statutu. Może będa wniesione i przejdą jakieś "bonifikaty"...
    Pozdrawiam,
    KK

  • 4. Data: 2003-05-07 06:26:34
    Od: "flowera" <b...@W...com>