  • 121. Data: 2020-07-16 21:20:48
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f108a3f$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.07.2020 o 15:51, J.F. pisze:

    >Zapewne chodzi ci o to
    >https://youtu.be/a3mfeNcaPvc?t=131

    Dokladnie o to, choc bylo chyba w osobnym filmie.

    >Policjanci zostali uznani winnymi z tego co pamiętam.

    ale czy slusznie ?

    No chyba ze ... skrecajacy w lewo nie ma obowiazku spogladac w
    lusterko, i policjanci powinni o tym doskonale wiedziec :-)

    Ogladam dokladniej ... samochod nie ma zadnych oznaczen, jakis tajny
    radiowoz czy tajny wideorejestrator ?

    J.

  • 122. Data: 2020-07-17 14:31:20
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Było to na tyle dawno, że mógłbym nie pamiętać w ogóle :-) Za moich
    > czasów to sie zresztą "Przyroda" nazywało i to była połączona chemia,
    > fizyka i biologia.

    nigdy tak nie było

    przyroda jest do 4. klasy
    potem przechodzi w biologię
    a w 7. dochodzi chemia i fizyka

    ps. przyroda nazywała się zresztą kiedyś "środowisko"

  • 123. Data: 2020-07-17 14:48:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.07.2020 o 14:31, n...@o...pl pisze:

    > ps. przyroda nazywała się zresztą kiedyś "środowisko"

    widać robisz za nauczyciela w podstawówce:)))))))))))))))

  • 124. Data: 2020-07-17 14:54:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 17 Jul 2020 14:31:20 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > nigdy tak nie było
    >
    > przyroda jest do 4. klasy
    > potem przechodzi w biologię
    > a w 7. dochodzi chemia i fizyka

    Po co komu zatem takie podręczniki:
    https://merlin.pl/fizyka-6-cwiczenia-na-caly-rok-kla
    sa-6-szkola-podstawowa-eteri-szyszka/1359757/
    https://merlin.pl/fizyka-podrecznik-klasa-6-szkola-p
    odstawowa-anna-kaczorowska/1379968/
    https://sprzedajemy.pl/wskazowki-metodyczne-do-naucz
    ania-fizyki-w-klasie-6-bonecki-gdansk-2-402203-nr545
    48936
    https://allegro.pl/oferta/fizyka-dla-klasy-vi-podrec
    znik-cz-scislowski-8957229216

    Jak nie zapomnę, to sprawdzę świadectwa z podstawówki, czy aby nie miałem
    oceny z fizyki klasie VI.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 125. Data: 2020-07-17 15:13:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    napisał(a):

> [...]
    cznik-cz-scislowski-8957229216

    >Jak nie zapomnę, to sprawdzę świadectwa z podstawówki, czy aby nie

    Miales. W 6 klasie pojawiala sie fizyka, w 7 chemia.

    Jak jest teraz, to pojecia nie mam.

    Tzn cos tam slyszalem - ze np gimnazja mialy sale do chemii, bo w
    podstawowce 6-scio klasowej nie wystepuje.

    PiS gimnazja zlikwidowal, chemia wrocila do podstawowek, ale
    laboratoria sie nie rozmnozyly.
    Ale po co mlodziezy jakies laboratoria z chemii, jeszcze sobie krzywde
    zrobia ...
    Dodaj pare innych glupich przepisow ... i uczymy chemii teoretycznie.

    J.

  • 126. Data: 2020-07-17 15:17:43
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

> [...]
    odstawowa-anna-kaczorowska/1379968/
    > https://sprzedajemy.pl/wskazowki-metodyczne-do-naucz
    ania-fizyki-w-klasie-6-bonecki-gdansk-2-402203-nr545

    może są jakieś podstawówki o profilu mat-fiz, a może to stare książki sprzed
    deformy

    > Jak nie zapomnę, to sprawdzę świadectwa z podstawówki, czy aby nie miałem
    > oceny z fizyki klasie VI.

    podstawa programowa leży nawet na wikipedii z wypisem przedmiotów i od której
    klasy są

  • 127. Data: 2020-07-17 15:28:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 17 Jul 2020 15:17:43 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    znik-cz-scislowski-8957229216

    > może są jakieś podstawówki o profilu mat-fiz, a może to stare książki sprzed
    > deformy

    To drugie jak najbardziej.

    Rok wydania:1961
    Tytuł: Fizyka dla klasy VI Podręcznik
    Autor: S. Bąkowski, Cz. Fotyma Cz. Ścisłowski

  • 128. Data: 2020-07-17 16:35:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.07.2020 o 20:38, WS pisze:

    > niby tak, ale " A centre stand comes standard with the ABS version only.", a kto
    kupuje turystyka bez centralki? ;)

    Nie wiem - ja co prawda mam choppera ale centralkę używam tylko jak
    poziom oleju sprawdzam, bo producent przewidzał właśnie na centralce.

    > a ma ktos ABS? ;)

    No te nowsze mają.

    --
    Shrek

  • 129. Data: 2020-07-17 16:59:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.07.2020 o 15:28, trOlin pisze:

    > To drugie jak najbardziej.
    >
    > Rok wydania:1961
    > Tytuł: Fizyka dla klasy VI Podręcznik
    > Autor: S. Bąkowski, Cz. Fotyma Cz. Ścisłowski

    trololin nie sprawdził, nie dziwota, że zamiast fizyką zajmuje się

  • 130. Data: 2020-07-17 18:30:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.07.2020 o 21:08, J.F. pisze:

    > ale dasz rade wylamac na moto, czy i tak sie skonczy wywrotka ... gdzies
    > na szynach ?

    Wspólczesne szlabany się po prostu wypinają jak mocniej popchniesz.

    --
    Shrek