  • 141. Data: 2020-07-18 11:31:05
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.07.2020 o 11:17, J.F. pisze:

    > a jak sie wykonuje? Mieli sie zatrzymac i przepuscic, czy zwolnic
    > i w jakis cudowny sposob sie upewnic, ze ich zauwazyl i przepuszcza ?

    Właśnie tak ma się powinno odbywać. W praktyce pewności to nigdy na nic
    nie masz, ale masz zachować szczególną ostrożność i dopełnić należytej
    staranności - widzisz coś takiego na tym filmiku?

    Ja zauważyłem że im bardziej się komuś bomby należą (ratowanie życia i
    zdrowia) tym rozsądniej się zachowuje na drodze - karetki i straż
    zwalnia do 20-30 zanim wjedzie na czerwonym. Policja już mniej. A ci co
    im się w ogóle nie należy bo w żadnej akcji nie uczestniczą, tylko wożą
    dupę polityka na weekend do jego wsi zapierdalają bez żadnego trybu.

    > Pasy na bokach istotnie nic nie zmienia w tej sytuacji, ale jak on
    > jesy taki tajny, to pytanie czy niebieskie swiatla mial dobrze
    > widoczne.
    >
    > Syrene mial wlaczona, ale slyszalnosc w ciezarowce taka sobie na
    > filmie.

    Bez znaczeia - mógł błyuszczeć i hałasować jak f16 na dopalaczu - nie
    daje mu to licencji na bezkarność.

    > A jeszcze mozna uznac, ze nikt tu nie jest winny - policjanci
    > pojechali w miare prawidlowo do sytuacji, cywil nie mial obowiazku sie
    > patrzyc w lusterko :-P

    Sąd uznał inaczej - wtedy widać bardziej niezależne od partii były.

    --
    Shrek

  • 142. Data: 2020-07-18 14:28:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy pociągi mają ABS?

    -----

  • 143. Data: 2020-07-18 18:21:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.07.2020 o 14:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy pociągi mają ABS?

    Te bardziej nowoczesne mają.

    --
    Shrek

  • 144. Data: 2020-07-18 18:42:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.07.2020 o 18:21, Shrek pisze:

    > Te bardziej nowoczesne mają.

    a jak wpadną w poślizg to co ?

  • 145. Data: 2020-07-19 18:51:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A masz może pod ręką, co ma Srasz Wiejska we w.st. Warszawie?

    -----

  • 146. Data: 2020-07-20 18:33:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 17.07.2020 o 22:47, WS pisze:

    >ja dwa razy dachowałem, nie jako kierowca, nie jest to przyjemne
    >odczucie, pierwszy raz autobusem, aż dziw, że nikt nie zginął

    W autobusie to bylo dachowanie, czy bokowanie ?

    Bez pasow ... faktycznie nieprzyjemne ..

    J.

  • 147. Data: 2020-07-20 22:24:10
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.07.2020 o 18:33, J.F. pisze:

    > W autobusie to bylo dachowanie, czy bokowanie ?

    to było w zimie w czasach PRL, dachowanie boczne, kilka razy fikołki,
    PKS wpadł w poślizg pod górkę na zakręcie, po fikołkach zatrzymał się na
    dachu

    > Bez pasow ... faktycznie nieprzyjemne ..

    z pasami to mogłyby być ofiary śmiertelne