  • 1. Data: 2020-07-07 23:31:27
    Temat: W jakim wieku się teraz zostaje pułkownikiem w policji?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    I za jakie zasługi?
    https://twitter.com/KatarzynaKlass/status/1280539564
    717768707

    MJ

  • 2. Data: 2020-07-08 08:05:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski napisał(a) :
    > I za jakie zasługi?
    > https://twitter.com/KatarzynaKlass/status/1280539564
    717768707

    > MJ

    Jakiś bełkot. Nie rzuciło mi się w oczy nic o pułkownikach.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2020-07-08 10:09:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 08.07.2020 o 08:05, Zbynek Ltd. pisze:
    717768707

    > Jakiś bełkot. Nie rzuciło mi się w oczy nic o pułkownikach.

    A to, przepraszam, kapral jest?
    https://www.skyscrapercity.com/attachments/pp-png.27
    9123/

    MJ

  • 4. Data: 2020-07-08 11:30:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Jul 2020 10:09:52 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > A to, przepraszam, kapral jest?
    > https://www.skyscrapercity.com/attachments/pp-png.27
    9123/

    Ja tam się nie znam, ale z interernetów wynika, że inspektor a obok niego
    nadkomisarz.
    http://www.gdynia.policja.gov.pl/m17/informacje/stop
    nie-policyjne/78575,Stopnie-policyjne.html

    Pewnie zdolni, bo gorliwie bronią Maliniaka, przed jedną kobietą a nawet
    dziennikarzem, to i szybko awansowali. Swoją drogą to ciekawe, że tak
    wysokie szarże osobiście pilnują porządku na wiecach.

    William Lawrence Bragg dostał - wspólnie z ojcem - Nobla z fizyki w wieku
    25 lat, ale z filmu wynika, że obydwu funkcjonariuszom nie dorastał do
    pięt.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-07-08 11:48:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 08.07.2020 o 11:30, Olin pisze:

    9123/

    > Ja tam się nie znam, ale z interernetów wynika, że inspektor a obok niego
    > nadkomisarz.

    No. Czyli pułkownik i kapitan. W ekipie był jeszcze co najmniej jeden z
    gwiazdkami.

> [...]
    >
    > William Lawrence Bragg dostał - wspólnie z ojcem - Nobla z fizyki w wieku
    > 25 lat, ale z filmu wynika, że obydwu funkcjonariuszom nie dorastał do

    No nie? Kapitan to jeszcze, ale pułkownika w tym wieku to ja sobie
    naprawdę nie wyobrażałem. Dobra zmiana nas jeszcze wiele razy zaskoczy.

    MJ

  • 6. Data: 2020-07-08 12:39:48
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Michal Jankowski w

    > No. Czyli pułkownik i kapitan. W ekipie był jeszcze co najmniej jeden z
    > gwiazdkami.

    I delikt w pełnej krasie:
    https://youtu.be/6BVNNIncGyo?t=51

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2020-07-08 12:47:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
> [...]

    >nadkomisarz.
    >http://www.gdynia.policja.gov.pl/m17/informacje/sto
    pnie-policyjne/78575,Stopnie-policyjne.html

    Inspektor i nadkomisarz ... nie maja innych mundurow ?

> [...]
    >dziennikarzem, to i szybko awansowali. Swoją drogą to ciekawe, że tak
    >wysokie szarże osobiście pilnują porządku na wiecach.

    Ja tam nie wiem, ale jak przyjezdza, badz co badz, "Glowa Panstwa",
    to i lokalny szef policji powinien byc pod reka.
    A jesli to male miasteczko, to jakis nadrzedny.

    A w kadrze tych policjantow widac z 10, to i jakis oficer dowodzacy by
    sie przydal, i to raczej nie najmlodszy stopniem.
    Nadkomisarz co najmniej ?
    Choc w terenie to i podkomisarze, a jeden dowodzacy caloscia.

    J.

  • 8. Data: 2020-07-08 12:54:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Jul 2020 12:47:19 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ja tam nie wiem, ale jak przyjezdza, badz co badz, "Glowa Panstwa",
    > to i lokalny szef policji powinien byc pod reka.

    To raczej na trybunie i w mundurze galowym, a ten bez żadnego trybu czepia
    się dziennikarza, że filmuje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2020-07-08 13:13:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >I za jakie zasługi?
    >https://twitter.com/KatarzynaKlass/status/128053956
    4717768707

    Mariusz Sokolowski zakonczyl sluzbe w wieku 42 lat i stopniu
    inspektora, ale inspektorem zostal pewnie wczesniej.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mariusz_Soko%C5%82owsk

    Od 2007, wraz z nowym stanowiskiem? No ale zaslugi mial :-)

    w 2005 byl jeszcze nadkomisarzem
    http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=W
    MP20050730990

    Swoja droga, te ordery to jakos hurtem nadaja, 1300 brazowych w jednym
    roku ?

    A swoja droga ... od kiedy on pracowal w Policji ?
    Od 1996/7, zaraz po szkole w Szczytnie, a reszta to obok policyjnego
    etatu ?

    J.

  • 10. Data: 2020-07-08 13:25:41
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 08.07.2020 o 13:13, J.F. pisze:
> [...]
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Mariusz_Soko%C5%82owsk
    >
    > Od 2007, wraz z nowym stanowiskiem? No ale zaslugi mial :-)

    Jeszcze w 2011 był "młodszym inspektorem".

    Ilu może być w ogóle pułkowników w policji?

    MJ