  • 11. Data: 2004-05-08 18:25:38
    Temat: Re: vat na net - podwyzka, czy nie?
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    miab <m...@f...pl> wrote:

> [...]
    > formularz, w którym
    > przedsiębiorcy pod kara grzywny z zamiana na karę wieloletniego
    > więzienia oświadczają że nie odsprzedają i nie będą odsprzedawać bądź
    > że, odsprzedają i będą odsprzedawać i w jakim procencie odsprzedają i
    > w jakim czasokresie? I ma się rozumieć formularz o zmianie stanu
    > odsprzedawania i w jakim procencie i w jakim czasokresie ów zmian
    > miał bądź będie miał miejsce?
    > No i najważniejsze. Czy został powołany stosowny organ kontrolny do
    > nadzorowania prawidłowości, prawdziwości i terminowości wypełnienia

    Sorry powinno być :
    I ma się rozumieć formularz o zmianie stanu odsprzedawania i w jakim
    procencie i w jakim czasokresie owe zmiany miały bądź będą miał miejsce?

    miab

  • 12. Data: 2004-05-21 17:25:38
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    miab <m...@f...pl> wrote:

> [...]
    > No i najważniejsze. Czy został powołany stosowny organ kontrolny do
    > nadzorowania prawidłowości, prawdziwości i terminowości wypełnienia

    <cy>
    TP SA: nie zawyżamy rachunków za internet

    d, PAP 21-05-2004, ostatnia aktualizacja 21-05-2004 17:25

    Rachunki TP SA za dostęp do internetu nie zostały zawyżone przez doliczenie
    podatku VAT - zapewniła w piątek rzeczniczka spółki Barbara Górska.

    Radio Eska podało w piątek, że przez błąd w systemie informatycznym TP SA,
    około miliona abonentów otrzyma wkrótce zawyżone rachunki. Na części miał
    być nieprawidłowo naliczony 7-proc. VAT.

    Od 1 maja dostęp do internetu dla osób indywidualnych i placówek oświatowych
    jest zwolniony z VAT-u. VAT za dostęp do internetu dla osób prowadzących
    działalność gospodarczą wynosi 22 proc.

    - Wiadomość dotycząca miliona klientów jest absolutnie nieprawdziwa -
    powiedziała Górska.

    Przyznała jednak, że istnieje "nieznaczna liczba przypadków" w skali kraju,
    które zostały uznane za tzw. przypadki wątpliwe. Dotyczy to np. klientów,
    którzy zostali zarejestrowani jako osoby prywatne, a jednocześnie prowadzą
    placówkę oświatową.

    TP SA liczy, iż klienci, których błędnie zakwalifikowano do innej grupy
    płatników, zwrócą się do TP SA, aby wyjaśnić wątpliwości. Osoby, którym
    zostanie błędnie doliczony VAT, będą miały odliczony ten podatek w następnym
    rachunku.
    </cy>
    20.html
    Tak ja pisałem.
    A jakim to prawem TEPSA zakwalfikowuje klientów do róznych grup płatników?
    I jak to robi? Na oko?
    Jest na to stosowna ustawa, bądż uchwała z mocom ustawy?
    , odpowiednie formularze i organa kontrolne?

    mia