  • 1. Data: 2004-05-08 15:41:30
    Temat: nauczyciel, czy to sadyzm?
    Od: Piotr 'judash' Kostrzewa <hawat@_CUT_wp.pl>

    Tak sie zastanawiam, czy to nie jest przegiecie ze strony nauczyciela, i
    czy mozna pociagnac go do odpowiedzialnosci...

    Pewna nauczycielka wymyslila "kare" dla ucznow klas 1-3, dodajmy ze do
    uczniow "gadatliwych".
    Wielki, czerwony jezyk przypinany jak krawat... Nie musze mowic jak
    dziecko to przezywa.

    Pozdrawiam.
    Piotr.

  • 2. Data: 2004-05-08 15:51:27
    Temat: Re: nauczyciel, czy to sadyzm?
    Od: "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Od razu nauczyciela na dywanik zobie zabrac :)

  • 3. Data: 2004-05-08 15:52:09
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Piotr 'judash' Kostrzewa napisał:

    > Tak sie zastanawiam, czy to nie jest przegiecie ze strony nauczyciela, i
    > czy mozna pociagnac go do odpowiedzialnosci...

    poprostu złóż jej wizytę w szkole i zwróc jej uwage że ten rodzaj kary
    nie odpowiada tobie i masz prawo zażyczyć by dziecko nie było karane w
    ten sposób. Przekaż jej żeby karała w sposób pedagogiczny np Napisanie
    nazwiska gagatka na tablicy i powiedzenia mu "że dostanie uwage do
    dzienniczka". Dzieci z klas 1-3 boją sie jeszcze takich kar.

    Jak ?

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 4. Data: 2004-05-08 16:20:38
    Od: Piotr 'judash' Kostrzewa <hawat@_CUT_wp.pl>

    Stało sie to Sat, 08 May 2004 17:52:09 +0200, Janek Bohatyrowicz
    wykrzyczał:

    > Jak ?

    Piekielnie sie wsytydzi, nie chce chodzic do szkoly bo tam jest
    przesladowane. Uznane za pariasa. Poczatkowo nic nie chcialo powiedziec w
    domu i krylo cala sprawe. :/

    Pozdrawiam.
    Piotr.

  • 5. Data: 2004-05-08 16:24:30
    Od: Piotr 'judash' Kostrzewa <hawat@_CUT_wp.pl>

    Naprawde gdyby to byl facet dostal by odemnie po mordzie. To ze dziecko
    jest gadatliwe nie oznacza ze trzeba je faszerowac prozakiem (modne w usa)
    czy znecac sie psychiczne.
    A ze mamy mase pedagogow od siedmiu bolesci..

    Pozdrawiam.
    Piotr.

  • 6. Data: 2004-05-08 16:45:50
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Pewna nauczycielka wymyslila "kare" dla ucznow klas 1-3, dodajmy ze do
    > uczniow "gadatliwych".
    > Wielki, czerwony jezyk przypinany jak krawat... Nie musze mowic jak
    > dziecko to przezywa.

    Taaaak, to na prawdę jest terror....Myślę, że powinno się ją oskarżyć o
    zbrodnie przeciwko ludzkości!
    ;-PPP

    pdr
    Olo

  • 7. Data: 2004-05-08 16:47:31
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Piekielnie sie wsytydzi, nie chce chodzic do szkoly bo tam jest
    > przesladowane. Uznane za pariasa. Poczatkowo nic nie chcialo powiedziec w
    > domu i krylo cala sprawe. :/

    W takim razie postuluję wizytę z dzieckiem poradni psychologicznej.

    pdr
    Olo

  • 8. Data: 2004-05-08 16:58:43
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c7ivqs$kam$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Od razu nauczyciela na dywanik zobie zabrac :)

    Czy mógłbyś przetłumaczyć "z polskiego na nasze"?.

    PS. Mam prośbę - skorzystaj z poniższego linka.
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zło to jest właśnie to co popełniają inni.

  • 9. Data: 2004-05-08 17:13:20
    Od: "kubowa" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr 'judash' Kostrzewa" <hawat@_CUT_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2004.05.08.15.41.28.502623@_CUT_wp.pl...
> [...]
    > uczniow "gadatliwych".
    > Wielki, czerwony jezyk przypinany jak krawat... Nie musze mowic jak

    a moze wytlumacz dziecku, ze jest czas na zabawe i czas na nauke? najlatwiej
    na nauczycielce psy wieszac, pewnie jest nic nie warta, zabiedzona i
    zakompleksiona stara panna??!! zacznijmy wszyscy od siebie porzadkowac ten
    swiat..

    kubowa

  • 10. Data: 2004-05-08 17:17:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr 'judash' Kostrzewa wrote:
> [...]
    > czy znecac sie psychiczne.
    > A ze mamy mase pedagogow od siedmiu bolesci..

    Owszem. Np. chamów, którzy gdy im coś nie odpowiada, chcą od razu walić
    "po mordzie". Co gorsza, są także tacy rodzice - a to już koszmar, bo
    gdyby nauczyciel tak się zachowywał, to łatwo było by mu odebrać opiekę
    nad dziećmi. A takim buraczanym rodzicom - niestety trudno.