  • 1. Data: 2004-05-08 12:00:45
    Temat: czy lamie prawo
    Od: "Tomek J." <t...@w...pl>

    Witam,

    Czy kopiujac zdjecia z gazet i ksiazek w celu pozniejszczego odsprzedania
    łamię się prawo ?

    Proszę o poradę
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-05-08 12:06:47
    Temat: Re: czy lamie prawo
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Witam,
    >
    > Czy kopiujac zdjecia z gazet i ksiazek w celu pozniejszczego
    odsprzedania
    > łamię się prawo ?
    >
    > Proszę o poradę
    > Pozdrawiam
    > Tomek

    Jeśli w celu odsprzedania to tak - łamie się prawo autorskie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-05-08 14:21:58
    Od: "Tomek J." <t...@w...pl>

    ponownie ...

    > odsprzedania

    > Jeśli w celu odsprzedania to tak - łamie się prawo autorskie

    Dziękuję za odpowiedź.
    Czy jedynym rozwiązaniem jest uzyskanie zgody autora?

    Tomek

  • 4. Data: 2004-05-08 15:02:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek J." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ponownie ...

    > Dziękuję za odpowiedź.
    > Czy jedynym rozwiązaniem jest uzyskanie zgody autora?

    jezeli autor nie sprzedal tych zdjec do jakiejs agencji to tak, w innym
    wypdaku musial bys sie zwrocic do agencji, ale raczej nikt ci tekiej zgody
    nie udzieli,

  • 5. Data: 2004-05-08 19:11:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > jezeli autor nie sprzedal tych zdjec do jakiejs agencji to tak, w innym
    > wypdaku musial bys sie zwrocic do agencji, ale raczej nikt ci tekiej
    zgody
    > nie udzieli,

    Ale może za to rzeczone zdjęcie odkupić od agencji. Pewnie sprzedadzą.

  • 6. Data: 2004-05-08 19:51:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c7jdap$4td$1@news.onet.pl...

    > Ale może za to rzeczone zdjęcie odkupić od agencji. Pewnie sprzedadzą.

    ale raczej bez prawa do dalszej odsprzedazy

  • 7. Data: 2004-05-09 20:20:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ale raczej bez prawa do dalszej odsprzedazy

    Bo ja wiem? To rzecz ceny oraz wzajemnej umowy. jeśli dobrze zapłaci, to
    pewnie i z prawem do dalszej odsprzedaży.

  • 8. Data: 2004-05-10 11:29:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Bo ja wiem? To rzecz ceny oraz wzajemnej umowy. jeśli dobrze zapłaci, to
    > pewnie i z prawem do dalszej odsprzedaży.

    To tylko kwestia ceny.
    Jeżeli agencji sie bedzie opłacało to sprzeda razem z prawami.
    A opłacało oznacz że cena zrekompensuje fakt że agencja tego zdjęcia juz
    nigdy nikomu nie sprzeda.
    To moga być spor pieniądze.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2004-05-21 09:04:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 May 2004, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    >+
    >+ > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał
    [...]
> [...]
    >+ To tylko kwestia ceny.
    >+ Jeżeli agencji sie bedzie opłacało to sprzeda razem z prawami.

    Zgoda.

    >+ A opłacało oznacz że cena zrekompensuje fakt że agencja tego zdjęcia juz
    >+ nigdy nikomu nie sprzeda.

    A kto coś takiego powiedział ??
    On chciał kupić z *wyłącznym* prawem rozpowszechniania ? :)

    >+ To moga być spor pieniądze.

    ...a to niezaleznie od faktu że może być z prawem niewyłącznym. Może
    być taniej, co nie znaczy że tanio :)

    pozdrowienia, Gotfryd