  • 1. Data: 2002-04-25 09:27:47
    Temat: uzywanie nieleg. programu zeby zarobic na legalna kopie
    Od: s...@b...net (.:silver)

    hej!

    Sluchajcie, chcialbym zaczac DG. Potrzebowalbym do tego pewnego
    programu koputerowego, ale niestety kosztuje on kilka tysiecy zlotych
    (wlasciwie to sa dwa programy po kilka tys.). Mam teraz pytanie, do
    tych, ktorzy sie w tym orientuja: czy moge na razie uzywac
    nielicencjonowanej kopii programu, zeby dopiero na niego zarobic?
    Licencje i kupie ne pewno, bo wiem, ze nie moge tak cale zycie
    przeciagac...

    Moze to glupie pytanie, ale skad tu wziac od razu 10tys na programy?

    Spasiba!

    Adam

  • 2. Data: 2002-04-25 09:41:26
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik ".:silver" <s...@b...net> napisał w wiadomości
    czy moge na razie uzywac
    > nielicencjonowanej kopii programu, zeby dopiero na niego zarobic?

    A czy możesz używać kradzionego samochodu w celu zarobienia na nowy (np.
    poprzez usługi transportowe)?
    Przemyśl to.

    Lukasz Bittner
    b...@p...wp.pl

  • 3. Data: 2002-04-25 10:21:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Luk <b...@p...wp.pl> wrote:
    > Przemyœl to.

    A Ty popraw kodowanie:

    FUT na czytniki

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2002-04-25 11:34:33
    Od: "rafi" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".:silver" <s...@b...net> napisał w wiadomości
    > hej!
    >

    > Sluchajcie, chcialbym zaczac DG. Potrzebowalbym do tego pewnego
    .chyba chodzi Tobie o leasing................

  • 5. Data: 2002-04-25 13:07:21
    Od: s...@b...net (.:silver)

    On Thu, 25 Apr 2002 11:41:26 +0200, "Luk" <b...@p...wp.pl>
    wrote:

> [...]
    > czy moge na razie uzywac
    >

    >A czy możesz używać kradzionego samochodu w celu zarobienia na nowy (np.

    No tak... fakt.... dalem ciala... :)
    W te strone nie myslalem.... :(

    To jest racja: nie moge.... Czyli musze wziac kredyt, kupic program i
    dopiero splacac kredyt... kurde... boli... auaa.... :(

    Ale rozumiem. Dzieki! :)