    From: s...@b...net (.:silver)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uzywanie nieleg. programu zeby zarobic na legalna kopie
    Date: Thu, 25 Apr 2002 09:27:47 GMT

    hej!

    Sluchajcie, chcialbym zaczac DG. Potrzebowalbym do tego pewnego
    programu koputerowego, ale niestety kosztuje on kilka tysiecy zlotych
    (wlasciwie to sa dwa programy po kilka tys.). Mam teraz pytanie, do
    tych, ktorzy sie w tym orientuja: czy moge na razie uzywac
    nielicencjonowanej kopii programu, zeby dopiero na niego zarobic?
    Licencje i kupie ne pewno, bo wiem, ze nie moge tak cale zycie
    przeciagac...

    Moze to glupie pytanie, ale skad tu wziac od razu 10tys na programy?

    Spasiba!

    Adam