  • 1. Data: 2002-07-03 17:50:57
    Temat: Re: ustalenie miejsca pobytu
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Szanowni grupowicze,
    >
    > Problem moj polega na tym ze sąd do ktorego wnioslam pozew o nakaz zaplaty
    > wzywa mnie do ustalenia miejsca pobytu pozwanego gdzyz jak pisza na wezwaniu
    > " przesylka wraca z adnotacja ze adresat przebywa w areszcie" I co ja  mam
    > szukac faceta po aresztach?! Czy to aby przypadkiem nie nalezy do sądu?
    > przeciez osobie fizycznej nie udziela takiej informacji
    > Co radzicie?
    >
    > pozdr.
    > mefka

    Idź z tym pisemkiem z sądu do Centralnego Biura Adresowego:
    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Departament Rejestrów Państwowych i Informatyki
    Centralne Biuro Adresowe

    ale dokładnego adresu nie znam.

  • 2. Data: 2002-07-03 18:23:01
    Temat: ustalenie miejsca pobytu
    Od: "mefka" <m...@p...gazeta.pl>

    Szanowni grupowicze,

  • 3. Data: 2002-07-03 19:41:53
    Od: "mefka" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    > Departament Rejestrów Państwowych i Informatyki

    I tam podadzą mi w ktorym areszcie gosc siedzi?
    Adres zameldowania to ja znam.
    Qrcze martwie sie ze nastepnym razem wezwa mnie do osobistego dostarczenia
    nakazu zaolaty pozwanemu :) Toz to jakis obled

    pomozcie bo mi postepowanie zawiesza
    mefka