  • 1. Data: 2002-07-03 14:33:52
    Temat: wpis stosunkowy od kwoty brutto ?
    Od: "Ralfi" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Piszę tu po raz pierwszy.

    Kupiłem mieszkanie za które zapłaciłem również 7 % VAT-u. Czy przy
    obliczaniu opłaty sądowej od wpisu własności za podstawę obliczenia powinno
    się przyjąć wartość mieszkania brutto czy netto ? Notariusz policzył mi od
    kwoty brutto, ale przecież jest to de facto podwójne opodatkowanie. Czy to
    jest zgodne z prawem ? A jak to jest w przypadku wynagrodzenia notariusza ?

    Dzięki za wszelkie informacje.

    Rafał