  • 1. Data: 2002-07-03 17:55:03
    Temat: umowa majątkowa małżenska
    Od: "Wieslaw Bondyra" <w...@p...fm>

    Jak ktoś wie coś na ten temat to prosze o poradę.

    Czy jest możliwe zrzeczenie się (dobrowolne) współwłasności do mieszkania
    jednego ze współmałżonków, gdy mieszkanie to zostało zakupione 5 lat po
    ślubie?
    Radca prawny powiedział mojej rodzinie, że jest to niemożliwe a ja myśle że
    jemu się coś pomyliło i w to nie wierzę.
    Chyba jak ktoś chce się zrzec swojego majątku to może to zrobić? Czy tak nie
    jest?

    Jak dobrze pamiętam to jest to tzw. intercyza i wspólność ograniczona.
    Czy tak?
    Prosze o fachową pomoc w tej dziedzinie.
    Wiesiek
    w...@p...fm