  • 1. Data: 2006-02-04 21:04:00
    Temat: urlop dziekanski a prawo do alimentow
    Od: "xkx" <p...@v...com>

    Witam,
    Czy bedac na urlopie dziekanskim, majac 23 lata i nie pracujac przysluguje
    mi prawo do otzrymywania alimentow?
    Prosze o pomoc :/

    --
    Paweł

  • 2. Data: 2006-02-06 14:30:02
    Temat: Re: urlop dziekanski a prawo do alimentow
    Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>

    Użytkownik "xkx" <p...@v...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy bedac na urlopie dziekanskim, majac 23 lata i nie pracujac przysluguje
    > mi prawo do otzrymywania alimentow?
    > Prosze o pomoc :/

    U mnie na uczelni bedac na urlope dziekanskim mialam wszelkie prawa
    studenckie. Wiec bez problemu moglabym (jezeli bym potrzebowala) pobrac
    zaswiadczenie ze jestem studentka tej uczelni. A chyba jedynie takie
    zaswiadczenie potrzebne jest do otrzymywania alimentow?
    Dowiedz sie jak jest u Ciebie... Swoja droga fajny sposob na przedluzenie
    pobierania alimentow :-)
    Pozdrawiam
    Agnieszka