1. Data: 2006-02-04 20:05:41
Temat:jak poprawnie winno wygladac pismo do rektora?
Od:"Gazeta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, znacie moze www z przykladowymi pismami/wnioskami do
rektora uczelni wyzszej, moze podacie prosze wzor? czeka mnie pisanie, a nie
chcialbym popelnic gafy z tytulatura lub czymkolwiek innym, z gory dziekuje
i pozdrawiam

2. Data: 2006-02-04 21:11:48
Temat:Re: jak poprawnie winno wygladac pismo do rektora?
Od:".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gazeta wyskrobał(a):
> [...]
> rektora uczelni wyzszej, moze podacie prosze wzor? czeka mnie pisanie, a
> nie chcialbym popelnic gafy z tytulatura lub czymkolwiek innym, z gory

Jego Magnificencja
prof. dr hab. ... (lub inny tytuł)
Rektor Uniwersytetu ...

to powinno starczyć jeśli chodzi o tytulaturę.

--
.B:artek.