  • 1. Data: 2006-02-04 20:05:41
    Temat: jak poprawnie winno wygladac pismo do rektora?
    Od: "Gazeta" <p...@g...pl>

    Witam serdecznie, znacie moze www z przykladowymi pismami/wnioskami do
    rektora uczelni wyzszej, moze podacie prosze wzor? czeka mnie pisanie, a nie
    chcialbym popelnic gafy z tytulatura lub czymkolwiek innym, z gory dziekuje
    i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-04 21:11:48
    Temat: Re: jak poprawnie winno wygladac pismo do rektora?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Gazeta wyskrobał(a):
> [...]
    > rektora uczelni wyzszej, moze podacie prosze wzor? czeka mnie pisanie, a
    > nie chcialbym popelnic gafy z tytulatura lub czymkolwiek innym, z gory

    Jego Magnificencja
    prof. dr hab. ... (lub inny tytuł)
    Rektor Uniwersytetu ...

    to powinno starczyć jeśli chodzi o tytulaturę.

    --
    .B:artek.