  • 1. Data: 2006-02-04 16:17:04
    Temat: Samochód w kredycie a zastaw ZUS
    Od: "adam " <a...@g...pl>

    Witam,
    pada moja mała firma, a mam samochód w kredycie/z 2000 roku umowa/, jeszcze
    nie jest spłacony...Problem w tym, że nie mam już na spłatę rat, chciałbym
    oddać samochód do banku /zapewne wypowiedzą mi umowę/, ale w międzyczasie ZUS
    zrobił sobie wpis w papierach auta...Mimo, ze wiedzieli, że auto jest w
    kredycie...
    Ja mam w domu ten wpis do Centralnego Rejestru Zastawów na rzecz banku - z
    2000 roku, bank wtedy nie wymagał wpisu zastawu przy rejestracji...

    Co teraz zrobić? Wystąpić do ZUS o zdjęcie wpisu? czy dalej niech bank się tym
    zajmie?
    Proszę o pomoc :(