  • 1. Data: 2006-11-02 21:08:06
    Temat: urlop??
    Od: "ciupa" <d...@w...pl>

    Witam. Właśnie zwalniam się z pracy w której przepracowałem 7 miesięcy. Ile
    za ten okres nalezy mi się urlopu wypoczynkowego? I jak to przeliczyć?
    ( dni urlopu/miesiąc pracy) pozd. ciupa

  • 2. Data: 2006-11-02 21:09:03
    Temat: Re: urlop??
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ciupa napisał(a):

    > Witam. Właśnie zwalniam się z pracy w której przepracowałem 7 miesięcy. Ile
    > za ten okres nalezy mi się urlopu wypoczynkowego? I jak to przeliczyć?
    > ( dni urlopu/miesiąc pracy) pozd. ciupa

    7/12 ?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-11-03 07:27:09
    Od: "Traszka" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ciupa" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Właśnie zwalniam się z pracy w której przepracowałem 7 miesięcy.
    > Ile za ten okres nalezy mi się urlopu wypoczynkowego? I jak to przeliczyć?
    > ( dni urlopu/miesiąc pracy) pozd. ciupa

    Trochę za mało danych...

    W zaleznosci od wymiaru urlopu przysługującego w ciagu roku. Jeśli było to:
    - 20 dni - za 7 miesięcy należy się 12 dni urlopu (7/12 x 20 - zaokrąglenie
    w górę do pełnego dnia)
    - 26 dni - za 7 miesięcy należy się 16 dni urlopu

    Traszka