    From: "Dominika" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa o pracę - czas nieokreślony a UE
    Date: Tue, 24 Aug 2004 14:59:18 +0200

    Witam,
    przez dwa lata pracowałam w szkole. Co roku zawierano ze mną umowę na rok. W
    świetle przepisów trzecia powinna być na stałe. Jednak dyrektor twierdzi, że
    od wstąpienia do UE to się zmieniło i ta umowa, którą teraz podpiszę jest
    pierwsza w UE i dopiero trzecia liczona od tej będzie na stałe. Czy to
    prawda? Czy ktoś może mi podać jakąś podstawę prawną?
    Dziękuję serdecznie.
    Pozdrawiam
    Dominika