    From: "Kuba Ginalski" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ulotki w skrzynce pocztowej
    Date: Wed, 27 Oct 2004 14:11:47 GMT

    Witam
    mam pewien problem - jak wyglada legalnosc wrzucania nieadresowanych drukow
    do srodka skrzynki pocztowej? Chodzi mi tu o najzwyklejsze ulotki zwane
    popularnie smieciami...
    codziennie znajduje dziesiatki tego typu szmatławców, domyslam sie ze sa
    wrzucane przez listonoszy, bo tylko oni maja kluczyk do skrzynki pocztowej w
    bloku. Jesli natomiast ulotki sa w miejscu ogolnodostepnym do tego
    przeznaczonym - nie ma problemu.
    I tu moje pytanie - w jaki sposob moge sobie zastrzec niemozliwosc wkladania
    nieadresowanych drukow do mojej skrzynki pocztowej?

    Pozdrawiam
    JAKUB GINALSKI