  • Data: 2004-10-27 16:07:33
    Temat: Re: ulotki w skrzynce pocztowej
    Od: "Big Jack" <u...@o...fdfyez.dalxecla.aw> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości: news:D0Ofd.42741$z77.29752@news.chello.at
    użytkownik: *Kuba Ginalski* napisał(a):

    > I tu moje pytanie - w jaki sposob moge sobie zastrzec niemozliwosc
    > wkladania
    > nieadresowanych drukow do mojej skrzynki pocztowej?

    Jest taka możliwość. Trzeba złożyć stosowne oświadczenie UP. Właśnie z
    niego całkiem niedawno skorzystałem... i dalej dostaję te śmieci.
    Niemniej postanowiłem poczcie dać miesięczny okres karencji na
    przestawienie się. Po tym czasie wszystko co do tej pory wyląduje w
    mojej skrzynce zaniosę do tego UP gdzie składałem to oświadczenie, złożę
    reklamację i wrzucę im to do ich skrzynki na listy. Do tej pory robiłem
    w ten sposób, że nie wyciągałem tych śmieci ze skrzynki i jak się
    nazbierało ich odpowiednio dużo, to listonosz chcąc zostawić
    korespondencję sam je wywalał :D
    Big Jack

    --
    //////