  • Data: 2004-10-27 19:29:33
    Temat: Re: ulotki w skrzynce pocztowej
    Od: "brat_trol" <k...@o...die.here.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:clor8o$rou$1@inews.gazeta.pl...

    > hehehehehehe. Nie sadzisz ze jakby nie byl uczciwy to go tam by nie wlozyl
    ?

    Ten co wkłada ulotki nie wkłada listów. Do skrzynek klucze dostają też
    roznosiciele ulotek, którzy nie są listonoszami, tylko zatrudniają się na
    chwilę na umowę-zlecenie. Nie są sprawdzani. Często to młodzież po 20 lat
    około. Widziałem ich w akcji wkładania ulotek do skrzynek. Chodzą po kilku.

    brat_trola