  • Data: 2004-10-27 17:18:18
    Temat: Re: ulotki w skrzynce pocztowej
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba Ginalski napisał(a):

    > Witam
    > mam pewien problem - jak wyglada legalnosc wrzucania nieadresowanych drukow
    > do srodka skrzynki pocztowej? Chodzi mi tu o najzwyklejsze ulotki zwane
    > popularnie smieciami...
    > codziennie znajduje dziesiatki tego typu szmatławców, domyslam sie ze sa
    > wrzucane przez listonoszy, bo tylko oni maja kluczyk do skrzynki pocztowej w
    > bloku. Jesli natomiast ulotki sa w miejscu ogolnodostepnym do tego
    > przeznaczonym - nie ma problemu.
    > I tu moje pytanie - w jaki sposob moge sobie zastrzec niemozliwosc wkladania
> [...]

    Imię i nazwisko Urząd Pocztowy nr xxx
    Adres ulica jakaś tam
    Telefon Jakaś tam miejscowość

    Zwracam się z uprzejmą prośbą o zaprzestanie umieszczania w mojej skrzynce
    pocztowej druków bezadresowych

    Z poważaniem:

    Podpis czytelny

    Z tym papierkiem udajesz się do swojego urzędu mając przy sobie dowód
    osobisty. Po kilku dniach w skrzynce pojawia się żółta nalepka informująca
    listonosza o złożonej dyspozycji

    Działa. Sprawdzone

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*