  • Data: 2008-06-27 11:54:16
    Temat: ubezpieczenie w Zus i w KRUS jako rolnik równocześnie
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    teoretycznie nie można płacic składek do Krus mając działalnośc
    gospodarczą,

    Ja mam pytanie, jeżeli jestem rolnikiem (mam 1,5 ha gruntu), mam
    działalnośc gospodarczą i podejme czynności w celu zarejestrowania sie
    w KRUS, to jakie będę tego konsekwencje?

    Zakładam przemilczenie prowadzenia działalności gospodarczej, dotąd
    tytułem ubezpieczenia w ZUSie była umowa o prace, która bedzie
    rozwiązana z końcem miesiąca - jako prowadzący działalnośc gospodarczą
    opłacałem tylko składke zdrowotną.

    teraz miałby byc opłacany Krus oraz pełna składka na ZUS.
    czy te instytucje współpracują ze sopba w tym zakresie?

    pytanie dotyczy moejgo znajomego - nie wnikajcie w sens opłacania
    podwójnych składek - nazwijmy to patriotyzmem.