  • 1. Data: 2002-01-16 19:53:46
    Temat: trzecia reklamacja
    Od: "r" <z...@2...pl>

    Zepsuła mi sie trzeci raz karta graficzna od komputera. Pierwsza karta po
    drugiej reklamacji została wymieniona na nową. Teraz i ta uległa
    uszkodzeniu. Gwarancja wygasa pod koniec marca.Czy mogę ją reklamować z
    tytułu rękojmi i żądać zwrotu pieniędzy od sklepu w którym nabyłem ten
    sprzęt ?
    rafał

  • 2. Data: 2002-01-16 21:11:15
    Temat: Re: trzecia reklamacja
    Od: "Anna M. Urazińska" <e...@w...pl>

    Zgodnie z k.c. (art.560) w przypadku wady fizycznej rzeczy możesz od umowy
    odstąpić chyba że sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą albo usunie
    wady. Ograniczenie to nie ma jednak zastosowania jeżeli rzecz była już
    wymieniana lub naprawiana- jak w twoim przypadku, chyba że wady są
    nieistotne co raczej w grę nie wchodzi.W razie odstąpienia od umowy ty
    zwracasz kartę, sprzedawca pieniądze.

  • 3. Data: 2002-01-16 22:26:14
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 16 Jan 2002, r wrote:

> [...]
    > uszkodzeniu. Gwarancja wygasa pod koniec marca.Czy mogę ją reklamować z
    > tytułu rękojmi i żądać zwrotu pieniędzy od sklepu w którym nabyłem ten

    Niby z jakiego powodu? Gwarancja biegnie na nowo po każdej naprawie, więc
    można z niej korzystać dowolną ilość razy. Rękojmia natomiast ci nie
    przysługuje, chyba że udowodnisz że kupiłeś kartę już uszkodzoną.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting