  • 1. Data: 2002-01-16 21:11:57
    Temat: Jak ze wzgledow formalnych odroczyc proces ?
    Od: l...@p...onet.pl (LS)

    Jak ze wzgledow formalnych odroczyc proces ?

    Nie stac mnie na prawnika.
    W czasie posiedzenia sadu przeciwnik uzupelnia akta o dodatkowe
    dokumenty.
    Sad daje mi siedem minut na zapoznanie sie z nimi.
    Jak mam sie odezwac do sadu aby odroczyc proces, jaki powod podac.

    Chodzi mi o to aby miec wiecej czasu na zanalizowanie sytuacji.

  • 2. Data: 2002-01-16 23:02:12
    Temat: Re: Jak ze wzgledow formalnych odroczyc proces ?
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

> [...]
    | Jak mam sie odezwac do sadu aby odroczyc proces, jaki powod podac.
    |
    | Chodzi mi o to aby miec wiecej czasu na zanalizowanie sytuacji.

    Prosisz o odroczenie rozprawy w celu zapoznania się z pismami strony
    przeciwnej.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-01-17 00:36:32
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 16 Jan 2002, KRZEM wrote:

    > Prosisz o odroczenie rozprawy w celu zapoznania się z pismami strony
    > przeciwnej.

    A czy art. 214 i 215 KPC nie są jedynymi przypadkami kiedy można odroczyć
    rozprawę (nie posiedzenie - bo to na zgodny wniosek stron, art. 156)?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 4. Data: 2002-01-17 06:53:37
    Od: l...@p...onet.pl (LS)

    >A czy art. 214 i 215 KPC nie są jedynymi przypadkami kiedy można odroczyć
    >rozprawę (nie posiedzenie - bo to na zgodny wniosek stron, art. 156)?

    Jest to posiedzenie sadu cywilnego, w ktorym jestem powodem. Zostem
    zwolniony dyscyplinarnie i walcze o sprostowanie swiadectwa pracy. Mam
    juz termin posiedzenia.

    Przy okazji drugie pytanie. Podalem pracodace do sadu o zwolnienie za
    wypowiedzeniem. W czasie, kiedy moj pozew dotarl juz do sadu -
    pracodawca zmienia zdanie i zwalnia mnie dyscyplinarnie. Pisze drugi
    pozew. Czy zlozyc go wczesniej w sadzie, czy tez przyniesc ze soba na
    posiedzenie i poprosic o dolaczenie do akt. Jak zatytulowac ten drugi
    pozew. Chodzi mi o to, ze to jest dla mnie ta sama sprawa.

  • 5. Data: 2002-02-13 13:43:43
    Od: "Arek" <Use-Author-Address-Header@[127.1]>

    > A czy art. 214 i 215 KPC nie są jedynymi przypadkami kiedy można odroczyć
    > rozprawę (nie posiedzenie - bo to na zgodny wniosek stron, art. 156)?

    Na co moze powolac sie we wniosku o odroczenie rozprawy obwiniony w sprawie o
    wykroczenie ? Czy wystarczy np. prosba o powolanie obroncy z urzedu i czy
    mozna ja umiescic w tym samym wniosku ?

    ----
    Arek