  • 1. Data: 2002-01-16 16:44:42
    Temat: zwrot zrewaloryzowanej kaucji mieszkaniowej
    Od: <p...@i...pl>

    Witam!
    Chcę od mojej administracji w związku z wykupem mieszkania, zwrotu
    zrewaloryzowanej kaucji mieszkaniowej, którą wpłacilam w 1987 roku (wyrok
    Trybunału Konstytucyjnego). Mam dwa pytania:
    1. Czy powinnam też otrzymać zwrot kwoty wpłaconej za urządzenia sanitarne
    2. Na podstawie czego mam rządać rewaloryzacji czy np. jako wielokrotność
    czynszu lub jakiś procent wartości odtworzeniowej mieszkania
    Z góry dziękuję za jakąkolwiek odpowiedź. Mam nadzieję że, spotka się to z
    zaiteresowaniem osób, które są w podobnej do mojej sytuacji.

    Kasia