  • 1. Data: 2002-01-16 14:51:02
    Temat: wpis hipoteki do KW - po jakim czasie
    Od: "Darek" <s...@g...tpi.pl>

    Witam ,
    Mam pytanie dotyczace wpisu hipoteki w ksiedze wieczystej, a konkretnie
    interesuje mnie czy jest gdzies w przepisach praw ile czasu potrzebuje Sąd
    (wydzial KW) na wpisanie do dz.IV KW hipoteki (od zlozenia wniosku).

    Dziekuje za odpowiedz
    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2002-01-16 16:16:15
    Temat: Re: wpis hipoteki do KW - po jakim czasie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 16 Jan 2002, Darek wrote:

    > interesuje mnie czy jest gdzies w przepisach praw ile czasu potrzebuje Sąd
    > (wydzial KW) na wpisanie do dz.IV KW hipoteki (od zlozenia wniosku).

    Tyle ile potrzeba. Sąd to nie organ administracyjny, nie musi sprawy
    załatwić w określonym czasie (zwłaszcza że obowiązuje zasada
    dyspozycyjności stron).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-16 16:28:05
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a249nt$2rm$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <
    > Sąd

    > a moze potrzebowac powyzej 2-3 lat - tak mialem niedawno w Warzawie

    A moze i 2 miesiecy.

    Zalezy od wydzialu sadu.

    Karol

  • 4. Data: 2002-01-16 16:28:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    > dyspozycyjności stron).

    a moze potrzebowac powyzej 2-3 lat - tak mialem niedawno w Warzawie
    *** blad ***