  • 1. Data: 2008-12-02 07:59:49
    Temat: tele2 i brak telefonu
    Od: tombaz <b...@g...com>

    Kiedys miałem telefon w TPSA i podpisana umowe z TELE2
    Telefonu i firmy (osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc) juz niema, a
    faktury caly czas przychodza. Czy w takim przypadku umowa z TELE2 jest
    wazna?

  • 2. Data: 2008-12-02 08:15:19
    Temat: Re: tele2 i brak telefonu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 23:59:49 -0800, tombaz napisał(a):

    > Kiedys miałem telefon w TPSA i podpisana umowe z TELE2

    Miałeś czy masz? Wypowiedziałeś?

    > Telefonu

    OK

    > i firmy (osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc) juz niema,

    Chcesz powiedzieć, że nie żyjesz?

    > faktury caly czas przychodza. Czy w takim przypadku umowa z TELE2 jest
    > wazna?

    Oczywiście.

  • 3. Data: 2008-12-02 09:35:54
    Od: tombaz <b...@g...com>

    On 2 Gru, 09:15, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Miałeś czy masz? Wypowiedziałeś?

    Miałem. Wypowiedzialem, ale faksem, wiec olali.

    > OK

    > Chcesz powiedzieć, że nie żyjesz?
    Nie, chce powiedziec, to, co napisalem. Zamknałem dzialalnosc i nie
    jestem juz "osobą fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza".

  • 4. Data: 2008-12-02 09:44:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    tombaz pisze:

    > Miałem. Wypowiedzialem, ale faksem, wiec olali.

    Czyli nie zachowałeś formy pisemnej.

    > Nie, chce powiedziec, to, co napisalem. Zamknałem dzialalnosc i nie
    > jestem juz "osobą fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarcza".

    Wszelkie umowy zawarte podczas prowadzenia DG są również ważne po jej
    zakończeniu. To Ty osobiście zawierasz umowę, a nie "Twoja firma".

    --
    Liwiusz