  • 1. Data: 2008-12-01 22:00:51
    Temat: wezwanie do zaplaty
    Od: "maniek" <m...@o...pl>

    w pewnym rzekomo topowym sklepie internetowym dokonalem
    zakupu urzadzenia wielofunkcyjnego. po kilku dniach zaniepokojony
    brakiem odzewu zadzwonilem i dowiedzialem sie, ze tego produktu
    nie maja (blad stanu magazynowego) i moga mi zwrocic pieniadze.
    Powiedzialem, zeby zwrocili i jakos nie zwracaja ... Co powinienem
    zrobic - mailem wezwalem do zaplaty ale watpie, zeby to wystarczylo -
    wyslac list polecony ? zglosic na policje ? do rzecznika konsumentow ?
    rzekomy sklep (jesli jest) jest w miescie oddalonym o dobre cztery godziny
    jazdy pociagiem i nie bardzo mi sie usmiecha dojezdzanie na policje czy
    do sadu ... co z tym fantem zrobic ?

  • 2. Data: 2008-12-02 15:42:43
    Temat: Re: wezwanie do zaplaty
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "maniek" <m...@o...pl> wrote
    >Co powinienem
    > zrobic - mailem wezwalem do zaplaty ale watpie, zeby to wystarczylo -
    > wyslac list polecony ?

    tak, im więcej tym lepiej

    >zglosic na policje ?

    nie

    >do rzecznika konsumentow ?

    jak nie pomoże

  • 3. Data: 2008-12-02 22:07:38
    Od: "Titi" <t...@g...pl>

    Napisz donos do urzędu skarbowego, pod który podlega ta firma.
    Poważnie. Jeżeli przyjeli wpłatę, a nie realizują dostawy (powód bez
    znaczenia), to w ciągu 7 dni od daty otrzymania kasy mają _obowiązek_
    wystawić fakturę zaliczkową, a od niej odprowadzić VAT i podatek CIT.
    Pewnie nie jesteś jedynym klientem, którego tak potraktowali. Jak US zacznie
    ich czesać, chętnie oddadzą kasę i jeszcze będą się prosić o podpisanie
    faktury korygującej ;-)
    Pozdrawiam
    T.