  • 1. Data: 2004-01-02 15:22:41
    Temat: teksty u notariusza ??
    Od: "beny" <b...@p...com.pl>

    hejka

    pytanko

    czy u notariusza u ktorego byly spisywane teksty spolki zoo pozostaja jakies
    kopie
    czy nie przetrzymuja takich rzeczy

    swego czasu byl spisywany akt notarialny i teraz bym potrzebowal taka kopie

    warto zapytac notariusz czy nie ma sensu ??

    Beny

  • 2. Data: 2004-01-02 15:30:18
    Temat: Re: teksty u notariusza ??
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    beny wyskrobał(a):
> [...]
    > kopie
    >
    > warto zapytac notariusz czy nie ma sensu ??

    Notariusz ma oryginały, Ty dostałeś wypis. Więc warto sprawdzić.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-01-02 23:06:11
    Od: "beny" <b...@p...com.pl>

    > Notariusz ma oryginały, Ty dostałeś wypis. Więc warto sprawdzić.

    no to super :) tnx

    Beny

  • 4. Data: 2004-01-03 02:11:01
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "beny" <b...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > no to super :) tnx

    Wydaje mnie się, że notariusz nie ma wszystkich oryginałów. Po jakimś czasie
    starsze oryginały oddaje do jakiegoś archiwum.
    Kto potwierdzi moje domniemanie ?

    Pozdr
    kw

  • 5. Data: 2004-01-03 10:08:37
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Krzysztof 'kw1618" z Warszawy wyskrobał(a):
    > Wydaje mnie się, że notariusz nie ma wszystkich oryginałów. Po jakimś
    > czasie starsze oryginały oddaje do jakiegoś archiwum.
    > Kto potwierdzi moje domniemanie ?

    Racja. Przechowuje oryginały 5 lat, a potem oddaje do wydziału ksiąg
    wieczystych sądu rejonowego.

    --
    Bartek Gliniecki