  • 1. Data: 2004-01-02 14:48:37
    Temat: Rozwi?zanie umowy o prace za wypo wiedzeniem
    Od: jozek<j...@t...pl>

    Szef dał mi wypowiedzenie z pracy ,likwidacja etatu i przyjął na moje
    miejsce dwóch pracowników.Pracowałem w zakładzie
    pogrzebowym ,jako kierowca sprzedawca .Teraz domagam się od
    niego za urlop wypoczynkowy za dwa lata i soboty niedziele i święta
    żeby mi zapłacił .Powiedział że podpisałem liste i urlopu niemam , ale
    listy zostały przepisane na nowe ponieważ miała być kontrola z
    inspekcji pracy ,również nie dał mi poborów za grudzień .Niewiem co
    mam teraz robić .Jeśli będzie trzeba moge udowodnić ,że nie byłem
    na urlopie ponieważ wszystkie faktury są podpisywane i jest moja
    pieczątka imienna.Chyba że zostały przepisane. CZy mam jakieś
    szanse w sadzie pracy jeśli założe sprawe.
    Z WYRAZAMI SZACUNKU
    JOZEF

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-07 18:56:22
    Temat: Re: Rozwi?zanie umowy o prace za wypo wiedzeniem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Jan 2004, jozek wrote:
    [...]
    >+ na urlopie ponieważ wszystkie faktury są podpisywane i jest moja
    >+ pieczątka imienna.Chyba że zostały przepisane.

    Oryginał faktury "idzie" do kupującego, jeśli to pogrzeby
    - to f-ry były potrzebne do okazania ZUSowi.
    IMHO musiałby sporo ryzykować żeby "podmieniać" f-ry...

    pozdrowienia, Gotfryd