  • 1. Data: 2004-01-02 14:09:59
    Temat: podstawy prawa
    Od: adrin <a...@i...pl>

    witam,
    moga mi szanowni grupowicze polecic jakies materialy on-line/strony
    dotyczace prawa(ogolnego, administracyjnego, karnego lub cywilnego), jego
    podstaw w szczegolnosci. Wiem ze nic w tej kwestii nie zastapi dobrego
    podrecznika, ale chodzi mi o przedstawienie pewnych zagadnien w sposob
    bardziej przystepny niz spotykany w posiadanych przeze mnie ksiazkach :).
    (np. rozne ordynacje wyborcze, roznice pomiedzy ustawa, a uchwala,
    rozporzadzeniem i zarzadzeniem i tym podobne)

  • 2. Data: 2004-01-02 14:26:34
    Temat: Re: podstawy prawa
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    adrin wyskrobał(a):
> [...]
    > (np. rozne ordynacje wyborcze, roznice pomiedzy ustawa, a uchwala,
    > rozporzadzeniem i zarzadzeniem i tym podobne)

    Google -> wyszukiwanie. Dostaniesz na pewno definicję każdego z tych pojęć i
    sam zauważysz różnicę.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-01-02 18:15:29