    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szczury uciekają
    Date: Thu, 26 Oct 2023 17:17:41 +0200

    On Thu, 26 Oct 2023 17:02:00 +0200, Shrek wrote:

    > Dobrze wiedzą że są na wylocie i granatnik rozdaje nagrody za to żeby
    > posprzątali przed odejściem tak żeby gówno mało wybijało.

    Co jest oczywiscie zrozumiałe, ale czemu "pod warunkiem odejscia" ?

    Sami powinni wiedziec, ze trzeba czyścic :-)

    Pismaki czegos nie zrozumiały?

    A osobna sprawa ... czy na etapie KWP oni mogą dużo wyczyścić?

    No chyba, ze maja zniszczyc dokumenty, odejsc ... i juz ich nikt
    scigał nie będzie, za "zagubione" dokumenty ...

    J.