  • 1. Data: 2005-06-27 15:39:39
    Temat: sytuacja na skrzyżowaniu
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    W załączniku przesyłam rysunek skrzyżowania przez które jade
    codziennie
    Problem w tym że czesto auta na siebie trąbią tyle że raz jedni a raz
    drudzy
    Cchiałem zapytać kto własciwie ma racje ?
    Jade autem niebieskim z lewego pasa skrecam w lewo- na zielonym
    świetle,
    W tym czasie wszscy stoją- oprócz aut które czasami wyjadą ( zielone
    auto) z nakazem skrętu z małej uliczki , Oni tam świateł nie mają-
    wystarczy że puszczą ludzi po ich lewej stronie i już są na
    skrzyżowaniu- na tym samym na ktorym jade ja.
    I w punkcie na skrzyżowaniu ( wielki czarny "X") oba auta-
    niebieski i zielony sie spotykają Kto ma pierwszeństwo ? reguła prawej
    reki nakazywała by własciwie niebieskiemu puścić zielonego- Ale
    przecież niebieski jedzie na zielonym świetle- a pojazd zielony nie
    wie na jakich zasadacvh też znaleźliśmy sie na skzyżowaniu.

    Kto ma pierszeństwo ?

    --
    ..::Pawel