  • 1. Data: 2005-06-27 13:32:55
    Temat: Dzienniki Ustaw wysyłkowo?
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    Czy możecie mi wskazać jakiś internetowy sklep, kóry prowadziłby
    wysyłkową sprzedaż dzienników ustaw? TIA
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 2. Data: 2005-06-27 15:00:54
    Temat: Re: Dzienniki Ustaw wysyłkowo?
    Od: "angel" <a...@p...wp.pl>

    w to nie lepiej wejsc na www.sejm.gov.pl i zciagnac ??

  • 3. Data: 2005-06-27 15:34:55
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:d9p48l$5g7$1@flis.man.torun.pl
    użytkownik *angel* napisał(a):

    >w to nie lepiej wejsc na www.sejm.gov.pl i zciagnac ??

    Nie. Potrzebuję je mieć w formie drukowanej. Ale nie samodzielnie
    pobierane i drukowane.
    Big Jack

    --
    //////

  • 4. Data: 2005-06-27 15:41:08
    Od: "Momus" <fjk1@póćżtą.wp.pł>

    Użytkownik "angel" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    >w to nie lepiej wejsc na www.sejm.gov.pl i zciagnac ??

    Nie lepiej. Nie można ŚCIĄGNĄĆ źródła prawa.

    --

    Momus

  • 5. Data: 2005-06-27 17:02:58
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Big Jack napisał(a):
    > Czy możecie mi wskazać jakiś internetowy sklep, kóry prowadziłby
    > wysyłkową sprzedaż dzienników ustaw? TIA

    a u źródła?
    http://www.cokprm.gov.pl

    KG