  • 1. Data: 2005-06-27 17:26:06
    Temat: KRUK - wzywa do zapłaty za abonament z 1999 roku
    Od: Adrian Dudzic <"dudak\"nie=spam\""@no-spam*czluchow.com.pl>

    Witam
    Dziś tata otrzymał list zwykły od firmy KRUK wzywający do zapłaty 184zł
    za abonament za canal + (z tego co pamiątam to chyba jeszcze ten
    analogowy dekoder z kluczykiem) i odsetek w wys. 208.80zł. Z tym ,że
    jeśli wpłace do 01.07.05 to tylko abonament.
    Ani tata, ani ja nie pamiętam aby była jakaś nieopłacona należność za
    abonament. Zresztą czy to nie zbyt długi okres? 6 lat.
    Czy ewentualne zadłużenie nie ulega przedawnieniu lub coś w tym stylu.
    List jak wspominałem wyżej przyszedł jako zwykły, więc uznać go można
    jako nieotrzymany.

    Czekam na wszelkie opinie.

    pzr. dudak

  • 2. Data: 2005-06-27 17:30:18
    Temat: Re: KRUK - wzywa do zapłaty za abonament z 1999 roku
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Adrian Dudzic" <"dudak\"nie=spam\""@no-spam*czluchow.com.pl>
    napisał w wiadomości news:d9pd4e$ru1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ani tata, ani ja nie pamiętam aby była jakaś nieopłacona należność za
    > abonament. Zresztą czy to nie zbyt długi okres? 6 lat.

    Dawno przedawnione. Wyrzucac i zapomniec (jak to listy zwykle).

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 3. Data: 2005-06-27 17:52:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adrian Dudzic wrote:
    > Czy ewentualne zadłużenie nie ulega przedawnieniu lub coś w tym stylu.
    po 3 latach

    > List jak wspominałem wyżej przyszedł jako zwykły, więc uznać go można
    > jako nieotrzymany.

    nie reagować na listy,
    dług można ściagać zawsze, z tym, że po 3 latach nie zawsze trzeba go
    płacić :)
    Nie zignorować tylko jednego listu (o ile w ogóle przyjdzie): z sądu.
    Iść na rozprawę, powiedzieć, że dług się przedawnił i iść do domu.

  • 4. Data: 2005-06-27 18:02:56
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    witek napisał(a):
> [...]
    > Nie zignorować tylko jednego listu (o ile w ogóle przyjdzie): z sądu.
    > Iść na rozprawę, powiedzieć, że dług się przedawnił i iść do domu.

    raczej najpierw napisać to w sprzeciwie :)
    a na rozprawie powtórzyć, choć już niekoniecznie trzeba

    KG

  • 5. Data: 2005-06-27 19:42:51
    Od: "jozek" <j...@p...com>

> [...]

    > analogowy dekoder z kluczykiem) i odsetek w wys. 208.80zł. Z tym ,że
    > jeśli wpłace do 01.07.05 to tylko abonament.

    A te odsetki od kiedy liczą, nie czasem od 1999-02-04 ?
    Podobno mają taki szablon...

    Pozdrawiam

    Józek (odsetki od 1999-02-04)

  • 6. Data: 2005-06-28 14:09:34
    Od: Adrian Dudzic <"dudak\"nie=spam\""@no-spam*czluchow.com.pl>

    jozek napisał(a):

    > A te odsetki od kiedy liczą, nie czasem od 1999-02-04 ?
    > Podobno mają taki szablon...

    od 1999-06-14 do 2005-06-20

    > Pozdrawiam
    >
    > Józek (odsetki od 1999-02-04)

    Pzr. dudak

  • 7. Data: 2005-06-29 14:09:25
    Od: "tdew" <t...@w...pl>

    [..]
    > raczej najpierw napisać to w sprzeciwie :)
    > a na rozprawie powtórzyć, choć już niekoniecznie trzeba

    a jak zaczna straszyc KRD?
    Tak na marginesie wynajmowalem mieszkanie ktore wlascicielka kupila wlasnie
    pod wynajem. Do poprzedniego wlasciciela po jakims czasie zaczely
    przychodzic pisma od firmy windykacyjnej. Stad mam pytanie, jak wiadomo by
    wyladowac w rejestrze trzeba zostac powiodamionym listem poleconym. Jesli
    takowy list nie zostanie odebrany badz wroci z adnotacja "nie zamieszkuje" i
    nie jest nawet juz tu zameldowany to czy takowe poinformowanie dluznika
    mozna uznac za skuteczne? Chyba nie, z drugiej strony to znowu jest sposob
    na unikniecie koniecznosci zaplacenia dlugow co ciezko uznac za pozytywne.

    Pzdr

  • 8. Data: 2005-06-29 14:54:19
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    tdew napisał(a):
    > a jak zaczna straszyc KRD?

    to rozważyć czy się przejmować...
    przedawnione zobowiązanie nadal istnieje i nie ma zakazu by dłużnika
    umieścić w rejestrze

    KG

  • 9. Data: 2005-06-29 15:07:47
    Od: "tdew" <t...@w...pl>

    > to rozważyć czy się przejmować...
    > przedawnione zobowiązanie nadal istnieje i nie ma zakazu by dłużnika
    > umieścić w rejestrze

    bo ja wiem, poki nie przyszlo poleconym nie ma sie co przejmowac.

  • 10. Data: 2005-06-29 17:41:13
    Od: "jozek" <j...@p...com>

    > tdew napisał(a):

    > to rozważyć czy się przejmować...
    > przedawnione zobowiązanie nadal istnieje i nie ma zakazu by dłużnika
    > umieścić w rejestrze

    No ale trzeba chyba istnienie długu udowodnić. Jednostronne twierdzenie wierzyciela
    bądź windykatora, ze przykładowo: "wpłata nie wpłynęła", przy zaprzeczeniu z drugiej
    strony chyba takim dowodem nie jest. A ile lat, i na jakiej podstawie, trzeba te
    kwitki
    wpłat trzymać, jesli z drugiej strony, na podstawie zapisu w kc po trzech latach
    sadownie dochodzic nie mozna ?

    Pozdrawiam

    Józek