  • 1. Data: 2019-06-25 07:09:05
    Temat: święto Saskiej Kępy w Warszawie odholowali samochód
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <k...@...3mam.net>

    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2492848
    9,przykra-niespodzianka-po-swiecie-saskiej-kepy-auto
    -odholowane.html

    "Panu Jarosławowi strażnicy odholowali auto. Nie było go wtedy w
    Warszawie. Zapłacił ponad 750 zł. Jest zły, bo samochód zaparkował
    poprawnie. W wakacje takich sytuacji może być więcej.
    [...]
    W piątek 17 maja zostawiłem samochód na ul. Walecznych na miejscu do
    parkowania. Nie było tam znaku zakazu zatrzymywania się, a tym bardziej
    z groźbą odholowania auta - mówi nasz czytelnik. W niedzielę 19 maja
    wyjechał z Warszawy. Wrócił dziewięć dni później (28 maja).
    [...]
    Od strażników dowiaduję się, że zakaz obowiązywał od piątku 24 maja od
    godz. 19 do niedzieli 26 maja do godz. 12. - W tym czasie odholowano 23
    pojazdy - informuje Sławomir Smyk. Dodaje, że takie znaki powinny być
    ustawione ,,co najmniej na pięć dni przed okresem rozpoczęcia ich
    obowiązywania". - Pojawiły się tam znacznie wcześniej, na pewno przed
    weekendem 18-19 maja - zapewnia Smyk."

    --
    Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2019-06-25 13:36:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof kw1618 z Warszawy" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >ustawione ,,co najmniej na pięć dni przed okresem rozpoczęcia ich
    >obowiązywania". - Pojawiły się tam znacznie wcześniej, na pewno przed

    A fotke ma?

    W kraju, gdzie obowiazuje 14 dni urlopu, te 5 dni jest troche dziwne
    ... ale gdzie to zapisane ?

    J.