  • 1. Data: 2002-01-29 18:00:15
    Temat: stypendium naukowe dla zaocznego studenta?
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Dostanie trochę grosiwa za dobre wyniki w nauce czy nie? (dodam, student
    uczelni państwowej). Bo coś mi sie zdaje, że nic z tego... :..(

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2002-01-30 10:53:07
    Temat: Re: stypendium naukowe dla zaocznego studenta?
    Od: leh <l...@...pl>

    "domańczak" <d...@p...onet.pl> skribis:

    >Dostanie trochę grosiwa za dobre wyniki w nauce czy nie? (dodam, student
    >uczelni państwowej). Bo coś mi sie zdaje, że nic z tego... :..(

    Spytaj na uczelni, przeciez tam ustalaja reguly..
    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)