  • 1. Data: 2002-01-29 17:17:53
    Temat: idea praktyki
    Od: "mp" <s...@h...pl>

    Napisałem do idei, że nie życzę sobie otrzymywać sms-ów (dla mnie spam),
    nawet podałem podstawy prawne (wielokrotnie poruszane - nie wypisujcie ich)
    a oni odpisali spokojnie, że tak do wszystkich abonentów. Czy nie jest to
    małe przegięci pały ze strony idea (pomijając sms-y dochodzące po 5
    godzinach). Jestem w szoku odpowiedź mnie powaliła. Jak znajdę czas do pójdę
    do Rzecznika PRaw Konsumenta.

  • 2. Data: 2002-01-30 06:46:35
    Temat: Re: idea praktyki
    Od: "mike_" <m...@o...pl>

    Użytkownik "mp" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > małe przegięci pały ze strony idea (pomijając sms-y dochodzące po 5
    > godzinach). Jestem w szoku odpowiedź mnie powaliła. Jak znajdę czas do

    moze podaj ich odpowiedz?