  • 21. Data: 2006-10-24 11:50:51
    Temat: Re: stowarzyszenie i straszenie mnie przez Sąd
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > No i co zmieni fakt, że nie odbierzesz listów z sądu.

    Spamów nie odbieram, a jako, że nie oczekiwałem listu z sądu toteż jest to
    dla mnie spam. A jak mnie nie znajdą, to co mnie obchodzi jakiś wyrok?

    +inż.prawa+

  • 22. Data: 2006-11-08 16:14:21
    Od: "baccate" <l...@o...pl>

    > A jak mnie nie znajdą, to co mnie obchodzi jakiś wyrok?

    Sąd nie będzie nikogo szukał za bardzo, bo do wydania wyroku
    niezbędne mu to nie jest. Ale komornik albo policja szukać będą
    już na podstawie tego wyroku dokładniej i wytrwalej.

  • 23. Data: 2007-02-20 09:49:55
    Od: Ktoś:)<l...@o...pl>

    Witam wszystkich, moja sprawa dotyczy po częsci tego samego co problem Xeny.
    Mianowicie sąd również zwrócił się do mojego stowarzyszenia o dostarczenie w
    terminie 7 dni Regonu na stosownych formularzach. Problem polega na tym, że
    pismo przyszło w listopadzie a my bezposrednio nie otrzymujemy poczty, ktora
    przychodzi na adres siedziby. List odebrala pani, ktora pracuje w tej instytucji,
    udostępniają nam tam lokal jako siedzibę. Termin minal a dopiero dzisiaj list trafil
    moje rece. Niezwlocznie chce ta sprawe w sadzie zalatwic i dowiezc wymagane
    dokumenty. Martwi mnie jednak to co w tym przypadku z grzywną, którą sąd chcial
    nas ponaglic? Oczywiscie zostanie wszystko przeze mnie dostarczone do sądu juz
    jutro ale czy wtedy mam pewność ze tej grzywny nie bedzie czy sąd mi powie ze i
    tak mnie i innych czlonkow ukara bo dostarczylismy po terminie? Mam nadzieje ze
    sprawa zakonczy sie pozytywnie. Moze mi ktos doradzi co napisać w pismie
    przewodnim do tej sprawy? Jesli przy rejestracji stowarzyszenia podano adres do
    korespondencji inny niz siedziba to czemu teraz sąd wyslal list na adres siedziby:)?
    Czy doniesienie Regonu wiąze sie z jakimis opłatami? 150 zł mysle ze chyba nie
    bede za wprowadzenie zmian musial placic:) Z góry dziekuje za odpowiedź.

    -> http://usenet.pomocprawna.info