  • 11. Data: 2006-10-22 00:41:47
    Temat: Re: stowarzyszenie i straszenie mnie przez Sąd
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    Xena napisał(a):

    > Taaa. Tylko dostałam imiennie jako ja to wezwanie i napisali, że _ja_
    > mam dostarczyć te kwity, albo ja zostanę ukarana (ja). Może błędem było
    > odbieranie tego poleconego, Tyle tak już mam, że listy odbieram...

    A może jesteś w zarządzie, tylko nie pamiętasz lub nie wiesz?

    Andrzej

  • 12. Data: 2006-10-22 00:57:16
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> wrote in message

    > Też jak młody, głupi, szczęśliwy odbierałem. A teraz... adresat zmarł...
    > miejsce pobytu adresata nieznane... pod wskazanym adresem adresat nie
    > zamieszkuje itp.
    > Tanio, łatwo, szybko!

    Głupota do kwadratu.
    Zresztą jak większość twoich postów.

  • 13. Data: 2006-10-22 05:42:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał

    > Nie jestem nawet członkiem stowarzysznenia, a co dopiero zarządu. Jednak
    > trudno mi udowodnić fakt, że nie jestem wielbłądem.

    Sprawdź w KRS co tam jest wpisane. Być może pierwszy zarząd nie wpisał się
    do rejestru i nadal figurują tam członkowie założyciele, w tym ty.
    Bez powodu ten list nie został wysłany właśnie do ciebie.

  • 14. Data: 2006-10-22 07:46:51
    Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>

    W wiadomości:eheeoq$587$...@a...news.tpi.pl,
    Andrzej <w...@w...pl> napisał(a):

    > A może jesteś w zarządzie, tylko nie pamiętasz lub nie wiesz?

    A może są w lesie? ;-)

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Najgorętsze miejsca w piekle zarezerwowane są dla tych,
    którzy na ziemi wszystkiemu potakiwali.

  • 15. Data: 2006-10-22 07:48:19
    Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>

    W wiadomości:ehf0e9$orl$...@a...news.tpi.pl,
    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > Sprawdź w KRS co tam jest wpisane. Być może pierwszy zarząd nie
    > wpisał się do rejestru i nadal figurują tam członkowie założyciele, w

    Prawdopodobnie tak właśnie jest. Ale niestety nie mam czasu na to, żeby w
    ciągu 7 dni biegać do KRSu itp, zwłaszcza, że nie ma mnie w miejscu
    zamieszkania przez 3 na 5 dni roboczych w tym tygodniu.

    > Bez powodu ten list nie został wysłany właśnie do ciebie.

    Tak też właśnie myślę. Tylko trochę trudno będzie mi się z tego wyślizgać,
    ale podejmuję próbę.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Nie jest mocno zakochany ten,
    co dobrze potrafi opowiadać o miłości

  • 16. Data: 2006-10-22 07:52:57
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Głupota do kwadratu.

    No to odbieraj, otwiera, czytaj i płacz.

    +inż.prawa+

  • 17. Data: 2006-10-22 07:54:56
    Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>

    W wiadomości:ehf81m$irt$...@a...news.tpi.pl,
    *piotr'ek* <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał(a):

    > No to odbieraj, otwiera, czytaj i płacz.

    Myślę, że bardziej możesz płakać jeśli nie odbierzesz, sąd czy inna
    instytucja uzna za prawidłowo doręczone i ktoś zrobi ci kuku a Ty nawet o
    tym nie będziesz wiedział. Ale oczywiście wybór nalezy do Ciebie.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Tylko niekochani nienawidzą
    /Charles Chaplin/

  • 18. Data: 2006-10-22 09:26:37
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Xena napisał(a):
> [...]
    > zamieszkania przez 3 na 5 dni roboczych w tym tygodniu.

    > Tak też właśnie myślę. Tylko trochę trudno będzie mi się z tego

    Wyslij poleconym do sadu pismo, zawierajace osawidczenie,
    od kiedy nie jestes czlonkiem stowarzyszenia i nie pelnisz zadnych
    funkcji. i to wszystko.

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 19. Data: 2006-10-22 10:31:57
    Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>

    W wiadomości:ehfdgd$441$...@i...gazeta.pl,
    Bungo <b...@g...pl> napisał(a):

    > Wyslij poleconym do sadu pismo, zawierajace osawidczenie,
    > od kiedy nie jestes czlonkiem stowarzyszenia i nie pelnisz zadnych
    > funkcji. i to wszystko.

    Włąśnie taki mam zamiar. Niestety nie jestem w stanie nawet podać dat od
    kiedy nie jestem członkiem, bo nie pamiętam. Było to kilka lat temu i
    dopiero z pisma z sądu dowiedziałam się, że w ogóle to stowarzyszenie
    jeszcze działa ;-)
    Zobaczymy co powie na to sąd...

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Kto nie umie kochać,
    musi się uczyć pochlebstwa, inaczej nic nie zwojuje

  • 20. Data: 2006-10-22 15:35:53
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > No to odbieraj, otwiera, czytaj i płacz.

    No i co zmieni fakt, że nie odbierzesz listów z sądu.
    Sąd ustanowi dla ciebie kuratora jak nie będzie mógł ciebie znaleźć i nawet
    się nie dowiesz, że wyrok zapadł.
    Metoda strusia jest najdurniejszą metodą jaką w ogóle można zastosować.
    Chyba, że lubisz przegrywać na własne życzenie.