  • 1. Data: 2005-03-31 16:33:42
    Temat: sprzedaz urlopu
    Od: "pawelo" <p...@m...pl>

    Na poczatek witam serdecznie.

    Chce swojemu pracodawcy sprzedac 10 dni mojego urlopu za ubiegly rok.
    Nie wykozystalem i nie wykozystam go bo sie zwalniam.
    W jaki sposob obliczyc kwotę , ktorą powinien mi zaplacic za te wolne dni?

    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Paweł

  • 2. Data: 2005-03-31 16:36:38
    Temat: Re: sprzedaz urlopu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    pawelo napisał(a):

    > Chce swojemu pracodawcy sprzedac 10 dni mojego urlopu za ubiegly rok.
    > Nie wykozystalem i nie wykozystam go bo sie zwalniam.
    > W jaki sposob obliczyc kwotę , ktorą powinien mi zaplacic za te wolne dni?

    Nie możesz tego zrobić.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-03-31 16:46:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    pawelo wrote:
    > Na poczatek witam serdecznie.
    >
    > Chce swojemu pracodawcy sprzedac 10 dni mojego urlopu za ubiegly rok.
    > Nie wykozystalem i nie wykozystam go bo sie zwalniam.

    Juz nie pamietam jak to jest.
    Zdaje sie, ze na koniec jakis ekwiwalent za urlop dostaniesz, albo
    dostaniesz 10 dni urlopu na koniec.

    Inaczej urlopu przehandlowac sie nie da.

  • 4. Data: 2005-03-31 17:03:07
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Jak sie nieda?
    ustalasz z szefem kwote i pobierasz.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2005-03-31 17:13:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > Jak sie nieda?
    > ustalasz z szefem kwote i pobierasz.

    za co?
    za urlop?
    chyba pod stołem,

  • 6. Data: 2005-03-31 17:13:30
    Od: "pawelo" <p...@m...pl>

    Użytkownik "Jacek23"
    > Jak sie nieda?
    > ustalasz z szefem kwote i pobierasz.

    Szef to moj "kolega" i chce na stopie kolezenskiej ustalic jakies zasady.
    Czy brutto czy netto wołac kwote za dzien, taką jak bym zarobil pracując.
    Zeby nie wyszlo ze on na moim urlopie jeszcze zarobi :)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-03-31 17:22:08
    Od: "pawelo" <p...@m...pl>

    Użytkownik "witek"
    > za co?
    > za urlop?
    > chyba pod stołem,

    Moze byc i pod stołem
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-03-31 17:23:51
    Od: "Sate" <s...@o...pl>

    > Nie możesz tego zrobić.

    Możesz. Tyle ze nieoficjalnie. Jak nie oficjalnie to i nie ma jakiegoś
    dokładnego przelicznika. O ile dobrze pamiętam to robi się mniej wiecaj tak -
    zarobek netto z ostatnich trzech miesięcy dzielimy przez ilość dni roboczych
    (uwaga, bez sobót. To w Polsce dzień wolny od pracy) i mnożymy przez ilość dni
    urlopu. Nie zaszkodzi jeśli pracodawca dołoży cos ekstra od siebie. I zwykle
    to robi, jeśli bardzo mu zależy na kupnie w ten sposób urlopu. No bo sporo
    oszczędzą (np. koszty zastępstwa które często sa sporo wyższe, spadek
    wydajności pracy itp.).Jak już wyjdzie jakaś sumka to po prostu wystarczy
    wyjechać gdzieś w Polskę, prywatnym autem ( niekoniecznie swoim, byle nie
    firmowym) w celach naturalnie służbowych.

    Pozdrawiam

    Sate

  • 9. Data: 2005-03-31 17:26:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    pawelo wrote:

    > Moze byc i pod stołem
    > pozdrawiam

    zupełnie nie rozumiem
    ten urlop i tak trzeba bedzie gdzies w papiery wpisać,
    albo go weźmiesz, wiec i tak ci płaci za te dni, albo dostaniesz ekwiwalent.
    Wieć szef jakiś chory, cyz jak?
    Najpierw chce ci zapłacić za urlop, a potem i tak ci musi ekwiwalent za
    niego zapłacić.

  • 10. Data: 2005-03-31 17:42:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sate napisał(a):

> [...]
    > wyjechać gdzieś w Polskę, prywatnym autem ( niekoniecznie swoim, byle nie
    > firmowym) w celach naturalnie służbowych.

    Musiałbym być głupim pracodawcą by na to pójść. Po ustaniu stosunku
    pracy pracownik spokojnie wygrałbym ze mną ekwiwalent za urlop wypoczynkowy.