  • 1. Data: 2005-03-31 14:30:03
    Temat: Strefa Platnego Parkowania
    Od: "Blebleble" <j...@g...pl>

    Czesc,

    Czy jest zgodne z prawem podlaczenie pod wycieraczki CEWKI takiej jak przy
    zaplonie ???? Mialoby to na celu unikniecie wkladania bilecikow za
    wycieraczke, bo nie sadze zeby pan z SPP chodzil w gumowych rekawiczkach.

    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 2. Data: 2005-03-31 14:38:43
    Temat: Re: Strefa Platnego Parkowania
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Blebleble" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaplonie ???? Mialoby to na celu unikniecie wkladania bilecikow za
    > wycieraczke, bo nie sadze zeby pan z SPP chodzil w gumowych rekawiczkach.

    Dobre. Pomyslowosc ludzka nie zna granic ;D

    Odpowiem Ci pytaniem na pytanie. A co bedzie jak pan parkingowy ma
    rozrusznik?

  • 3. Data: 2005-03-31 14:40:01
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Blebleble" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dobre. Pomyslowosc ludzka nie zna granic ;D
    >
    > Odpowiem Ci pytaniem na pytanie. A co bedzie jak pan parkingowy ma
    > rozrusznik?

    rozrusznik serca naturalnie :)

  • 4. Data: 2005-03-31 15:06:56
    Od: "Blebleble" <j...@g...pl>

    To bedzie mial problem. Ostatnio kupilem wycieraczki za 20zl i powinien
    szanowac moja wlasnosc.

  • 5. Data: 2005-03-31 15:13:53
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > To bedzie mial problem. Ostatnio kupilem wycieraczki za 20zl i powinien
    > szanowac moja wlasnosc.

    Zla odpowiedz. Ty bedzie mial problem. Raz, ze poniesiesz odpowiedzialnosc
    karna narazenie na niebezpieczenstwo (art. 160 KK), ewentualnie za
    nieumyslene spowodowanie smierci (art. 155 KK), a dwa, ze zaplacisz
    odszkowanie pokrzywdzonemu (lub jego rodzinie).

  • 6. Data: 2005-03-31 15:14:03
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > To bedzie mial problem. Ostatnio kupilem wycieraczki za 20zl i powinien
    > szanowac moja wlasnosc.

    zycie drozsze niz 20zl... podlacz do 220V daj naklejke ze dotkniecie grozi
    smiercia :)
    najlepiej obklej caly samochod zeby jakies dziecko nie dotknelo...

    jezu....

  • 7. Data: 2005-03-31 15:29:23
    Od: Adam <U...@T...interia.pl>

    > Czy jest zgodne z prawem podlaczenie pod wycieraczki CEWKI takiej jak przy
    > zaplonie ???? Mialoby to na celu unikniecie wkladania bilecikow za
    > wycieraczke, bo nie sadze zeby pan z SPP chodzil w gumowych rekawiczkach.

    Jest zgodne z prawem. Do cewki oraz wycieraczek mozesz podlaczyc
    cokolwiek. Nawet z duzym prawdopodobienstem nic sie nie stanie panu z
    SPP, bo gdy auto bedzie wylaczone, to cewka nie bedzie podawac napiecia.
    A jezeli bedzie wlaczone, to prawdopodobnie bedziesz w srodku i nie
    bedzie potrzeby chwytania za wycieraczki.

    Jezeli mimo wszystko pan z SPP zostalby porazony pradem, to bylbys
    sadzony z racji stosowania niebezpiecznych srodkow nieadekwatnych do
    wartosci zabezpieczanego mienia oraz skutkow jego dzialania.

    Adam

  • 8. Data: 2005-03-31 15:31:48
    Od: "Blebleble" <j...@g...pl>

    To jak zrobic, zeby tego tam nie wsadzali. (nie dotykali wycieraczek) bo
    niby kto im dal takie prawo, zeby niszczyc mi samochod ??

  • 9. Data: 2005-03-31 15:41:29
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > To jak zrobic, zeby tego tam nie wsadzali. (nie dotykali wycieraczek) bo
    > niby kto im dal takie prawo, zeby niszczyc mi samochod ??

    Daj za szybe karteczke, ze nie zyczysz sobie umieszczania czegokolwiek za
    Twoja wycieraczka, a za ewentulne szkody wynikle z niezastosowania sie do
    Twowej prosby bedziesz pociagniesz sprawce do odpowiedzialnosci cywilne i
    karnej! :))))))

  • 10. Data: 2005-03-31 15:42:58
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Blebleble" <j...@g...pl> napisał w wiadomości