  • 1. Data: 2003-09-26 22:15:26
    Temat: spotkania towarzyskie osob nieletnich z pelnoletnimi
    Od: "Mateusz" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Chcialem zapytac o przepisy dotyczace spotkan towarzyskich osob nieletnich z
    pelnoletnimi, czy to prawda ze przepisy dotyczace takich spotkanie nie
    uwzgledniaja juz osob ktore ukonczyly 15 lat? (kiedys bylo ze 16scie lat). A
    jesli uwzgledniaja czesciowo to na czym to polega.

  • 2. Data: 2003-09-27 05:49:11
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uwzgledniaja juz osob ktore ukonczyly 15 lat? (kiedys bylo ze 16scie lat).
    > jesli uwzgledniaja czesciowo to na czym to polega.

    Jak by to ujac..: od 15 lat w gore mozna. Gornej granicy nie ma

  • 3. Data: 2003-09-27 10:06:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W tym wypadku silnie zależy to od przyjętej przez Ciebie definicji
    "spotkania towarzyskiego". Wg mojej definicji nie ma żadnych przeciwwskazań
    do takich spotkań. Jednak jeśli przez spotkanie towarzyskie rozumiesz
    okazjonalne kolacje połączone ze śniadaniem oraz międzyposiłkowym
    odpoczynkiem, to faktycznie z osobami w wieku poniżej 15 lat raczej nie
    radziłbym tego praktykować.

  • 4. Data: 2003-09-27 12:26:39
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > okazjonalne kolacje połączone ze śniadaniem oraz międzyposiłkowym
    > odpoczynkiem, to faktycznie z osobami w wieku poniżej 15 lat raczej nie

    Tak naprawdę to nawet w kolacji, śniadaniu i odpoczynku w międzyczasie nie
    sposób dopatrzeć się niczego niestosowanego, co podpadałoby pod jakiś
    paragraf. ;-)))

  • 5. Data: 2003-09-27 15:56:14
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Tak naprawdę to nawet w kolacji, śniadaniu i odpoczynku w międzyczasie nie
    > sposób dopatrzeć się niczego niestosowanego, co podpadałoby pod jakiś
    > paragraf. ;-)))
    To już zależy od definicji odpoczynku ;))
    Dobra, niech ktoś to wreszcie jasno powie.
    Kontakty z osobami poniżej 15 lat są dozwolone, jeżeli nie mają charakteru
    erotycznego.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 6. Data: 2003-09-27 23:15:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A jak Ci będę patrzył głęboko w oczy to już erotyzm, czy jeszcze badanie
    okulistyczne?

  • 7. Data: 2003-09-28 17:46:51
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > A jak Ci będę patrzył głęboko w oczy to już erotyzm, czy jeszcze badanie
    > okulistyczne?
    To zależy, czy jesteś okulistą i czy nie próbujesz mnie uwodzić ;)
    Oczywiście w moim wypadku wybroniłbyś się faktem, że mam już ponad 15 lat,
    ale mógłbyś zostać uszkodzony przez mojego męża.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 8. Data: 2003-09-28 20:12:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jak to dobrze, że nie jestem okulistą. To musi być niebezpieczny zawód.

  • 9. Data: 2003-09-29 20:49:04
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bl7gsr$a97$...@i...gazeta.pl...
    > Jak to dobrze, że nie jestem okulistą. To musi być niebezpieczny zawód.

    Jak sadze ma swoje plusy i minusy ;)

    pozdrawiam
    mdr

  • 10. Data: 2003-09-30 05:29:24
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bl7gsr$a97$...@i...gazeta.pl...
    > Jak to dobrze, że nie jestem okulistą. To musi być niebezpieczny zawód.

    Zasadniczo zawód lekarza jest niebezpieczny - nawet laryngolog może mieć
    problemy, gdy powabnej 25-latce, z zapaleniem ucha, każe się rozebrać do
    rosołu (a na to wejdzie jej mąż ;))))

    pozdrawiam

    Monika