  • 1. Data: 2003-09-26 21:07:56
    Temat: Umowa najmu ?
    Od: "Mk" <j...@p...pl>

    Witam,
    posiadam mieszkanie ktorego jestem wlascicielem (formalnie rodzice), w
    zwiazku z tym chcialbym sie dowiedziec jak moglbym sie zabezpieczyc przez
    ewentualnymi problemami ze wspolokatorem, czy umowa najmu moze byc tutaj
    wyjsciem ? co musi byc w niej zawarte ? jakies sugestie ?

    dzieki za weszelka informnacje...

    Michal Kwiatkowski